2012年12月2日 星期日

近況

2012年12月2日(星期日)

電腦仍然未整好,無相的blog唔知仲有無人睇吧?就等我略略講下我們家的近況吧!

11月開始,宇正逢星期四朝早學畫畫,第一堂喊哂口話唔要去,到落堂就同我講好鐘意畫畫。你鐘意就好!

上篇blog講到我同宇正都病左,本來都好得七七八八㗎啦!點知轉一轉天氣又嚟過,今次係氣管敏感,喉嚨發炎,唉!希望病魔快快離開我地啦!

11月尾個星期六日成個family上左大陸玩兩日,酒店團,輕鬆一下!

而今日下午,我地就同同校的小朋友來了次gathering,因為有其他媽媽係facebook到開左group,閒時大家都會交順學校資訊,有媽媽提議約埋一齊大家見下面gathering一下,就造就今次的聚會了!本來打算野餐,不過天氣關係改左係clubhouse,有媽媽係自己屋苑個clubhouse book左間房,玩完之後就去playroom再玩,本來野餐我就唔join㗎啦!不過地點改左勁近屋企,仲要係宇正叔叔住的屋苑,當然就去湊熱鬧一下。時間關係無整野食,只係買左2打fruit tart,懶人一個

無咩特別節目,小朋友跑跑跳跳,都已經好開心,食完嘢因為實在頂唔順(d藥食到個人暈駝駝)提早離開!夜晚約左兩個好朋友仔上嚟我到玩!兩星期無見啦!

天氣咁凍,打邊爐最啱!宇正去到6點幾頂唔順要眠一眠先有精神食晚飯,媽媽我可以安落地食!7點到自己醒,再自己食左碗牛肉烏冬!又有精神繼續玩啦!

報告完畢!goodnite!

1 則留言:

  1. 有時間一家人鬆一鬆,玩玩真是最好的。假期,relax最重要。
    [版主回覆12/07/2012 00:02:53]是吖:)

    回覆刪除