2013年9月7日 星期六

合適的教育


呢個真係為人父母的大課題吖!每個小朋友都是獨立的個體,雖說性格和成長環境有莫大關聯,但其實由嬰兒時期已經可以看到不同性格的bb了!而每個幼兒的學習模式都不同,用錯方法,其效果只會事倍功半。
係味好理論,好學術呢!點解Katherine mama突然會拋書包(笑),其實是因為近來幫宇正揾課外活動,希望可以幫到佢係學校的學習,記得K1學期尾家長日,老師同宇正爸爸講,K2的老師會嚴謹好多,要我地多多留意宇正的功課,唉!因為宇正做功課唔靚,老師2次家長日都講過啦!填色,筆畫,線條,好求其!又因為幼稚園係比較傳統的學校,呢類功課都比較多,暑假直頭成疊比你 ><
我同爸爸都覺得,再咁落去,宇正實比老師媽叉到飛起,所以要諗諗計啦!

之前以為佢手眼唔協調,8月報左乒乓球,但想深一層,如果真係手眼唔協調玩ipad d game又點會咁叻呢!(wakakakaka)

唔學乒乓球,又要諗下有咩比佢學,好奈之前宇正已經話想學琴,不過未夠年齡學,而家差不多4歲,應該可以了,本來想比佢先返小組個d班,不過誤打誤撞,比我係屋企附近揾到間勁野,由小組,變成而家1對1,一定有人想問我,咁味好悶囉?開頭我都有呢個想法架,不過見完呢間中心的總監後,同意佢嘅理論。佢話好似宇正呢類難專心嘅小朋友,如果小組學琴的話,係好難專心的,加上,1對1其實好睇個老師點教,佢有辦法嘅話,9個字嘅堂其實係無問題!好!就報一個月試下,睇下點先!另外,總監推介我上佢地一個叫tailor-made programme,一對三小組,針對個別小朋友來訂製課程內容,嘩,好似好強勁咁!


首先講返宇正第一堂學琴的情況先,中心安排宇正星期五朝早10:05上堂,咁啱呢日baba off,所以就一齊送宇正上堂啦!送左宇正入課室,我快快趣返屋企做家務再返去接宇正,早少少上到去,聽到老師教緊CDE三個音係邊:)(其實mama都有4級鋼琴低子,不過實在太懶了!到初中都未升到上去,所以放棄了><)問一下counter姨姨,點解收的學費同單張上有d唔同,原來揾左個幼稚園退休校長嚟教宇正,所以學費貴左!咁比力吖!baba話呢個價錢合理喎!咁你話ok就ok啦!最重要係宇正keep到想學!

放學時老師交帶幾句學過咩,就say goodbye啦!baba第一時間問宇正上堂開心嘛!佢無好大反應話開心,不過都無抗拒,有待觀察!誰不知個日學校放學嫲嫲接宇正時,宇正同嫲嫲講佢好鐘意學琴,夜晚交收時奶奶就同我講(因為我無同佢講開始比宇正學琴,所以佢就問我咩事啦)希望你揾到自己嘅興趣啦!

星期六下午,就約左去另一分校見老師,因為呢個中心收生前都要先同學生做評估,睇下佢適合去邊班,用咩教學方法!感覺幾專業:)約左3:30見老師,中午去左公公到食lunch,之後再去,早左10分鐘到,等等下,宇正開始緊張(我呢隻仔唔係太等得,等得奈小小會胡思亂想)到老師出嚟時,居然喊晒口唔肯自己入去,唯有同佢一齊入課室先,等佢冷靜落嚟,再借尿循XD!因為放哂d嘢係課室,所以偷影唔到(課室外一扇窗可偷望XD)

見老師用唔同嘅玩具同宇正一齊玩,主要係車類,將架車拆散哂,要宇正step -by -step砌好,一架係私家車,一架係火車,之後就就攞本故事書出嚟同宇正睇,20分鐘後,就叫返我入來,開始傾計啦!發現老師講嘢好到point,一般嚟講,見到宇正or教宇正的人都只係話佢做野無心機,不過呢位老師就提出其實宇正係心急,同埋對要一步步來的功夫方面較弱,因為佢直接就想跳去result,過程就會亂來,所以就會亂,錯,wow!總之就唔係手眼唔協調同小肌肉未得!終於可以對正下藥了!只要train返佢呢part,其實寫字都會改善到!

當然,mama我並唔係無做功課,比我發現有個 ebook apps講嘅嘢,同老師講嘅不謀而合

做完問卷後發現宇正係動覺型學習的小朋友,即係大家眼中的百厭星!(XD)

老師想宇正先上幾堂1對1,等佢適應好,程度ok就join佢小組,佢話上3堂到就應該跟返上進度啦!

宇正由喊住口入去,到笑哂出來,問佢下星期再嚟好無,即話好(仲要連續幾聲好)wakakaka,緊好啦!咁多玩具比你玩,仲要老師1對1陪你。希望你係遊戲中學習,見到成效啦!






學校website: http://rebeccaacademyhk.com/profile2_2.asp

1 則留言:

  1. 我個blog 啱啱set 番私人, 我已sent 左invite 比你, 你去番你個g mail 度, 你accpt 就得

    你試下accpt後睇唔睇我個blog

    回覆刪除