2013年9月5日 星期四

新學年,宇正K2啦!

話咁快,宇正已經係一個K2生啦!8月尾個星期六去左家長會,今年學校大改革呢!都係嘅,上年剛轉校長,任職一年啦!係時候要改變啦!

今年唔再用水果,動物,海洋生物分班,全統一用英文字分班,4個英文字係學校英文縮寫,別外2個有A( for angle)同F(唔記得係for咩 XD)

收拾好通訊袋,填好新手冊,簽好回條!

仲有就係暑期功課(右面個疊筆順,教到我暈@@)

到左開學日啦!天氣麻麻,落雨,上校車時有d狼狽。開頭都怕宇正會唔慣,是關前一晚我同宇正baba都feel到宇正有d坐立不安,成11點先瞓。

好在,最後係開開心心同mami say goodbye上校車,大個仔啦:)

第一日返學,未有功課,不過就派左4本書,等mami同你包靚靚先:)

之後第2日老師都無收返d新書,相信係因為到K2學校要學生自己每天帶書返學,唔再幫佢地keep係學校啦!多左4本書,書包重左呢!不過係時候要習慣了!

到第2日放學返來,已經有功課了,wow,好快呢!今日的功課係2版筆順,真係好怕教宇正寫字,一來我左手人,二來宇正寫字真係好無心機,我曾經以為係能力問題,但發現我只要變惡魔,佢係寫到,慘在當我態度一鬆懈,溫柔少少,佢又亂來,我講嘅亂來,係真係亂來,唔係字醜咁簡單,所以一見到有寫字功課,我真係好驚!返工對住班學生已經好勞氣,返到屋企又要勞氣,真係命都唔長@@


如果有各位媽媽朋友對於教寫字,有良法,請賜教!Katherine媽媽感激萬二分。Orz




沒有留言:

張貼留言