2013年9月4日 星期三

Happy Summer 2013


宇正就讀的幼稚園,7月就開始summer holiday啦!不過因為幫佢報左學校的暑期興趣班,正式放暑假其實係8月先開始,呢個暑假,宇正第1坐飛機去旅遊,同埋公公姨姨太婆去台北4日3夜!

除左學校的暑假班,宇正baba仲幫宇正報左乒乓波,見佢報名興致勃勃咁,誰不知上左1堂就話唔鐘意,好攰喎!當然媽媽我就一定要佢上埋佢啦!點唔喜歡都好,當初答應要努力,就要上哂佢。以我上堂時見,都覺得呢間乒乓學校教嘅都係小學生,所以對宇正呢d K仔(幼稚園生)唔係太識照顧!算啦!學宇正baba話齋,唔試過,點知自己喜歡d咩呢!

去完台北trip之後,Katherine媽媽仲有差不多1個星期的假,當然同宇正周圍去玩下啦!不過天氣咁熱,其實我地可以去嘅地方就只有各大商場XD!之不過,今年除左食錢樂園,同宇正多左個活動可以玩,就係睇戲啦!記得bb時,宇正對聲音好鬼敏感,大聲d都唔alright,而家大個仔啦!唔怕大聲啦!仲可以睇哂全場戲,不過只限同媽媽我,因為我開頭就講明要睇哂先走,唔可以中途離開,因為早係7月時嫲嫲已經同宇正去戲院睇戲,但每次只睇半場!@@因為有人叫走,有人又由得佢,無法子,宇正太識睇人蝦!

雖然無將宇正的summer holiday排滿哂佢,不過我個人認為,放假唔係應該好好休息,玩下咩?

不過呢!已經有人反映對住呢個百厭星身心疲累,要求下年summer幫宇正揾多d班,下年嘅summer,宇正要升K3,我或者會帶佢返補習社,到時再算啦!

宇正要9月4是先開學,即係今日,本來想寫篇開學blog,不過見fb d相,想先寫下呢個summer攪過d咩!下篇啦!寫下宇正的開學日!

BTW:原來blogger有個apps係for ipad寫blog的,呢篇就係用呢個apps打的,尚算好用,所以,update可能會比之前快d!開心呢!可以重拾打blog的樂趣:)不過呢!blogger d setting仲未係舞得太掂,要慢慢同佢做朋友 X )

沒有留言:

張貼留言