2012年6月17日 星期日

星期六日again!!!

發現近來我個blog多左人黎睇,原來......



唔怪之得喇!

又將星期六日炒埋一碟,懶人一個

__________________________________________________________

2012年6月16日  (星期六)


下雨天無掟去,宇正話要玩波波池,OKOK!下午同老公食完個LUNCH,就帶佢去,呢兩日老公依然是WORKING DAY







件外套同個波波池好櫬



玩玩下,宇正走埋去窗邊,感慨地講:「好大雨!」係囉!想同你去遠D都唔得






因為落雨的關係,好多小朋友同我地一樣無掟去,PLAYROOM比較人多,仲要係多大人,胆小的宇正玩唔夠一鐘就叫走 (平時無一個鐘都唔願走架)

返屋企嘆支奶,睇下CARTOON。

 




夜晚上奶奶到打邊爐,依家有小朋友,都係係屋企打邊爐舒服多。宇正都食左好多烏冬呢!




因為傲瞓午覺,返到屋企飲奶時又昏迷了

打包左d料比老公放工返黎做宵夜,我又食d。wakakak.......咁點會唔肥吖.....




_________________________________________________________________________

2012年6月17日  (星期日)


呢日亞妹同老公都要開工,得我、宇正同daddy食晚飯順便慶祝父親節。(其實個人應為只要有心幾時都係father's day,right ?)

本來打算人少少出街食算喇!反正我地早食飯,不過出到新城市後,人多到尤如行花市 ,所以放棄了!一場黎到,同宇正去反斗城反斗一下。

唔覺唔覺,玩左成個鐘,見呢度唔洗等,食個tea先



宇正依家用呢對學習筷子用得幾好,見到佢用時真係好得意,大個仔喇!

 





比佢攞左碟蛋壽司,不過佢唔係太欣賞,因為甜既,叫左mini碗烏冬比佢,差不多自己食哂 (麵怪一個)



去一田超市買料返屋企煮,簡簡單單的一餐。(炒白菜、蕃茄意粉、三文魚朳、焗日本番薯、生果盤)

 



亞仔你食到好眼瞓吖?


 

 
父親節點少得宇正爸爸呢?買左佢喜歡食的花之戀比佢放工返黎宵夜,不過比人話咁貴喎!(hey!咪鬼咁師奶喇,人家想氹下你歡喜嘛!)

沒有留言:

張貼留言