2012年6月10日 星期日

又到星期六日喇~


2012年6月9日  (星期六)

這個星期六剛好是樂媽的生日,一早就相約黃昏BBQ (中午熱到痴線唔好玩喇),下午同老爺奶奶飲完茶,返到屋企無奈老公就出去會合樂爸羅致食物。

我就係屋企暗宇正午睡一下叉叉電宇正話要同MICKEY MINNIE 一齊覺覺豬喎



無奈之後 Candy姐姐收工後先嚟我到hea下先,都未黎到宇正就着左,一瞓醒見到有人係度有d呆呆地,不過一話去食麥當當就成個人醒神哂





食完麥當當就出發去會所,有Candy姐姐呢個特派陪玩專員,我可以偷懶了





鏡頭一轉,哇!!!好靚的cup cake吖 仲超好味,唔會太甜有幾會要encore先






starting to BBQ



中途落左場雨,不過無損我地BBQ的心情。

不過玩得最開始都應該係兩個小朋友,成晚走黎走去,仲走去踩水氹



2012年6月10日 (星期日)


呢日主要係家庭日,我嫲嫲出黎Town飲茶,我當然join啦細表姐係canada返黎,又可以gathering一下。

飲完茶daddy陪嫲嫲行街市,我地就係附近等,行完吉之島無乜地方去,走左去dream world,宇正見到呢個,第一時間要玩。






四蚊一次,連續玩左10次都話未夠皮,仲要發難!



終於等到daddy返黎, 諗下諗下不如一齊入流浮山食晚飯吖!不過就要麻煩細表姐揸返轉頭車我地,我知你唔mind既,你咁錫我

入到去差不多四點幾,hea下吹下水,6點幾食個early dinner之後,就坐返巴士出去喇!



返到屋企發現雪櫃有兩大袋奶奶包的上海糉,正吖!

遲下仲有嫲嫲包的潮州糉,呢個6月食到夠本吖

1 則留言:

  1. where did you guys buy the cupcakes, they look delicious?
    [版主回覆06/19/2012 00:21:36]真係好味架~唔會太甜 ^^
    Natural Chiffon - Natural Ingredients Bakery
    你在facebook打呢個名就會搵到他的page

    回覆刪除