2012年6月3日 星期日

hea住嚟忙的星期六,日

2012年6月2日 (星期六)

老公呢兩日都要工作,所以得自己湊仔。宇正依家星期六無上堂,多左d時間,不過一個人湊住個仔,我又唔想去太遠,星期六中午去搵老爺奶奶飲茶,當出街架喇

見個天都有d太陽,下午返到屋企拿拿林做埋d家務,帶宇正去左club house泳池玩水,宇正筆水筆得勁開心,之後幾日都係咁講要「玩泳池」。玩左無一個鐘就返去喇,因為BB池個邊無太陽曬住其實D水都幾涼下。

老公5點幾返到屋企,宇正瞓左,我都係床到玩下電話休息下,夜晚就再上老爺奶奶到食飯。

咁又一日喇!!

2012年6月3日  (星期日)

因為老公又係一早要工作,見宇正瞓得咁冧(其實係自己懶)又miss一堂慕道班了,再咁唔知會不會被踢出班呢??

中午如常地同老爺奶奶飲茶 (again !!!) 返屋企推架BB車出去超市買餸,今晚DADDY過黎食飯,因為屋企通常係我家男主人當廚的,太奈無下廚的我炒燶菜呢(落唔水焗椰菜花)

唔得!!要多D煮飯先

下午做家務和預備晚飯時宇正LUR住要去玩波波池(大少,你亞媽我九百樣野未做吖!!!)

索性打電話叫DADDY早D黎招付住個孫先,1小時後,救星到達,仲買埋下午茶嚟添

之後,宇正開開心心地拖住公公向波波池進發,我就可以安靜地完成家務。

無宇正攪攪震,半個鐘就吸去床褥被單枕頭,換好床單!

打個電話問DADDY攪唔攪得掂,OK無問題,跟手煮落飯,可以坐下休息下喇!

無奈宇正同公公快樂地返歸,我又開始整晚飯啦

煮、煮、煮!之後快手食、食、食!  (公公係度宇正又係百厭D)

邊食邊話。食完又開始洗、洗、洗!抹、抹、抹!

坐一陣就送公公去巴士站喇!

再JOIN埋剛放工的爸爸回家去!

*****************************************************************************

呢兩日,我就只係影左一張相



但其實呢兩日我都無離開屋企超過2000米的範圍,有三分二時間係屋企

都唔知點解好似無時停咁。

1 則留言:

  1. 宇正無扭出街咁乖~~~好多人話屋企有小朋友...唔駛出街都忙餐暈....看來是真的喔!!
    [版主回覆06/09/2012 01:42:57]放假其實仲忙過返工,不過可以湊仔都是一種娛樂,尤其而家呢個時間小朋友最得意

    回覆刪除