2012年7月10日 星期二

每事問

2012年7月10日(星期二)



 

 
近期發覺宇正好鐘意問「點解」,「呢個咩嚟?」,「邊個打嚟?」不經不覺,佢已經到左每事問的階段了。
基本上,要答識答嘅我都會第一時間同佢講,不過有經驗的家長都知道咁係滿足唔到佢嘅要求。就算你答左佢,佢都好似失憶咁每隔兩秒又問(每隔兩秒我都想起你........)



我發覺再繼續問落去唔係辦法,所以我決定用反問句去答返佢。例如:佢問:「爸爸係邊?」如果答完佢再問我就問返佢:「係囉,爸爸係邊呢?」佢自己就會答返我「爸爸返工。」之後佢就唔會再問返我,轉而問其他嘢!



除左「每事問」,宇正依家仲識同你講數添,有時唔比佢做或者是食時,佢就會樹起一手指同你講「BABY( )  一次!」括號裡面既字可以係食、睇、玩、講等等......不過好彩就是佢都算有口齒,好少賴皮。

依家每次聽佢自稱BABY都覺得好得意,不過相信好快佢就唔會咁叫自己了,因為返到學校實比同學仔笑,男仔嘛!

不過媽咪好想講你知你永遠都是我的小BABY!雖然你亞媽我成日都好鬼恶話你,又整鬼你不過都係想從培養你不拘小節的性格(信不信由你)唔小氣,唔麻煩的小朋友,係會得人鐘意D,着數D架嘛!RIGHT?!

2 則留言:

  1. Katherine ,想問下你,而家宇正會問點解,咁退番前幾個月時,宇正明唔明咩叫點解?
    點解我咁問,係因為次次我地問家希點解,佢好似點左「月」咁!我覺得佢唔明點解係咩意思,搞到我地有點想知道個原因問佢點解佢又唔識講咁!

    宇正就乖,唔頼皮,家希又係成日樹起1隻手指話,1次,食1次,玩1次....,不過次次1次過後再1次,衰到死,所以同事叫我同佢講條件,1次後要點點點,再頼皮就由得佢喊
    [版主回覆07/12/2012 01:57:56]其實我又無深究過佢之前明唔明白「點解」呢個意思!我諗係我地對話裡面佢自己領略啩?宇正有時都會賴皮㗎!不過我會同佢數數,例如佢要玩水,如果我話停就停,佢會發老皮,不過如果我先同佢講會數30下就停,數完佢就真係會停,呢招我試過其他小朋友到都work㗎!你可以試下:)

    回覆刪除
  2. 用反問,都好似幾WORK喎。。。。等我都試吓先~~
    [版主回覆07/15/2012 22:52:21]

    回覆刪除