2012年7月2日 星期一

近來

2012年7月2日 (星期一)


 



連續三天的假期,但Katherine媽媽無心機帶宇正去街街,因為宇正皮膚敏感,生到d手手腳腳都係粒粒,6月30日個日同左佢去睇醫生,感覺幫助唔大,食完藥,搽左藥膏都唔見好轉,希望如奶奶所言去d毒就慢慢散喇!今天見佢開始R,唔知係未濕疹。如果係......就有排攪喇

星期六去睇醫生時間話係皮膚敏感,其實係未即係濕疹呢?如果係的話,可以有D咩幫到好呢?

老公話再睇下點先,如果唔得就去睇中醫,不過樂媽一家外遊中,要星期日先返香港,到時先可以問到樂樂睇開的中醫生地址。

唉!見宇正生到上面到,又開始R.R.R.!心都噏埋.........

近來WEEKEND去得最多都係PLAYROOM,鬼咩,一係就落雨,再唔係就天氣太熱,放假商場人迫爆,所以都無去得好遠!

呢日一早約左DADDY出黃埔飲茶 ,因為嫲嫲都出TOWN 。老公要補眠,所以就我同宇正出去,好景不常,我因為大脾生左粒大瘡行步路都要就住,(唉!呢排行衰運嗎?)所以只好坐的士,無信心痛住抱35磅人仔坐火車再轉小巴。

飲完茶跟車出左灣仔,DADDY同嫲嫲去辦事,我就帶住宇正同表姐行街街,宇正大豐收,E媽預送左份生日禮物比宇正,我就買左把水槍仔比佢沖涼時玩,我自己都買到兩條LEGGINGS。(想買好奈喇,屋企個兩條着左三年有多,殘到爆)

行左一個鐘唔夠,我已經頂唔順要搵地方坐下,雖然宇正肯行,不過有時人太多都係抱住安全D,35磅我頂盡抱15分鐘,再加炎熱的天氣,體力透支得仲快!

坐低食個TEA,同表姐談談心,真係好奈都無咁喇!對上個次係未生之前!雖然有宇正係度攪攪震(玩到我D頭髮成個癲婆咁)不過好開心呢!

做左媽媽之後,咩都以個仔行先,好少想到自己的娛樂!不過相信天下媽媽都是一樣,看到仔仔女女開心,自己就HAPPY喇

所以希望宇正快D好喇


1 則留言:

  1. 希望宇正早日康復無哂事!
    [版主回覆07/05/2012 11:16:43]Thanks

    回覆刪除