2012年7月28日 星期六

私家影樓

2012年7月28日  (星期六)

依家好多有小朋友的family都會比錢出街去影樓影沙龍,留住美麗時刻,我地好好彩有個喜歡玩攝影的好朋友,仲專業到買左成套影樓器材係屋企,影靚相?so easy!yeah~

本來約好3個小朋友一齊校服影架,不過宇正2個老死要瞓午覺,起唔切身,下次喇!

因為熙爸影開熙熙,要幫宇正影,的都無咁易,一個鐘都唔洗,就影好呢輯靚靚校服沙龍喇!

之後成班朋友gethering一番,辛苦熙媽煮左餐豐富的晚飯招待我地呢!yummy~~~



放幾張沙龍比大家欣賞一喇





穿起校服的宇正,唔似K1,似K2生多D!大隻B一名!

呢晚10大3小飲飽食醉,盡興而歸!

外話: 

百厭又胆小的宇正,玩電話時唔小心跌左陪電話落地(好彩無跌爛),比大家「哦」一下,嚇到尖叫爆喊,之後就算唔係話佢,只要聽到有人「哦」,即時眼紅。雖然佢個樣又真係幾慘,不過真係忍唔住想笑!亞仔,怕死就唔好咁百厭喇!唔好下下要我做惡人至得架!

近來要我發惡的次數倍增,我都係度諗係未我要求太高呢?不過見到有人用厭惡的眼神望住發爛中的宇正,我的EQ往往化為零!  最慘就係身邊個個成日做好人,變成我裏外不是人了!

教仔的態度和做法真的好待改善,希望我會做得好喇!

希望宇正明白媽媽其實是好錫佢的。

沒有留言:

張貼留言