2012年7月20日 星期五

星期一至五

2012年7月20日(星期五)


本來呢個星期放假,打算同宇正好好玩下,不過星期二開始,我門牙下的牙齦痛,星期三仲腫哂,無啦啦整個牙齦發炎,痛到食唔到野,又瞓得唔好,邊到都唔洗去啦!星期三中午去左睇中醫,下午宇正跟嫲嫲,星期四食多次中藥未見好轉,又轉去睇西醫,又一堆消炎藥抗生素!唉!咁攪又點會唔虛火勁吖!


本來打算星期三同宇正去太空館去唔成,星期四起身係屋企食完午餐後玩左一陣玩具,落左街睇醫生同買餸,要係屋企等奶奶攞中藥嚟比我,等到差不多三點先到,之後奶奶同宇正係會所泳池玩左一個鐘,返到屋企飲完奶就瞓左個幾鐘午覺,直到爸爸放工打電話返嚟先醒。


同唔到宇正去玩攪到佢無趣,日日都話要去嫲嫲個到,唔騷我吖,幾現實吖!心傷!


本來星期三約左daddy一齊同宇正去太空館行下,不過因為唔舒服取消左!改左星期五黎同我預祝生日。呢個星期都無同宇正去過邊,就同佢去行轉反斗城,食個tea,再玩轉冒險樂園喇!


呢幾日天氣都好焗熱,所以都係的來的往。返到屋企見宇正攰攰地,比支奶等佢瞓一陣,我就承機同daddy談談心,宇正6點瞓到6點9,佢起身就開始煮餸,因為我都仲係唔係太咬到野,所以daddy買左魚同白菜黎比我煮,原來煎馬友好好味架,好香魚味!like it~


7點半老公返到,收拾好碗碟就切蛋糕喇!曾幾何時,我係非常着重生日蛋糕呢回事!依家就無乜所謂喇!人大左反而唔好意思要求咁多野!不過daddy呢就唔同,我係佢個女嘛!就算幾老都好都仲係佢個女,wakakaka.....呢個蛋糕係我自己requests的,超愛佢有少少咸味的cheese(似足我)不過因為cheese食太多會好滯,所以我只要求一個mini版就ok喇!


對上2月老公生日時都係買左呢個cheese cake,宇正都唔喜歡食既,無想過今次佢咁喜歡食,食下食下食左4份1。正!以後有人陪我食呢個cheese cake喇!


明天正日生日會去奶奶到BBQ,係一個月前以經約好喇!以我依家咁既狀況,都食唔到d乜架喇!不過成班人開開心心,belibala一番,亦是一件賞心悦目的事!


就是這樣,我踏入我的30大關了!


有宇正唱happy birthday比我聽,幫我吹埋candle,切埋第一刀cake,30歲?take it easy 喇~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

photos on Monday















----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

photos on Tuesday








----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

photos on Thursday







--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

photos on Friday






沒有留言:

張貼留言