2012年7月14日 星期六

兩母子。行街街


2012年7月14日 (星期六)



 
下星期開始我會放一個星期的假,so......hoilday mood ,仲未想到會帶宇正去邊玩,不過斷唔會留守屋企咁dry既!

星期六老公工作到早上先屋企瞓,夜晚又要外出工作,為左比佢好好休息,中午就左宇正去行街街,近近地行商場喇!
 

坐小巴出發!(額頭比蚊針左一大粒)



到埗後先搵地方醫五臟府先,宇正話要食意粉,無問題!見到有兒童餐,都幾啱宇正食,就豪一次喇!(係屋企煮開飯,出街食成日都覺得唔抵食)



去餐裡面有薯條,即位比我升起(如果唔係呢隻仔一定同我食鬼哂佢)


依家食野唔洗我點理佢,自己攪掂



餐內有雪糕一小杯,比我食左一大啖,剩返小小比佢自己畢黎食(無計,因為佢氣管唔好,我唔敢比佢食太多)

食完LUNCH要佢陪我行一陣街先講定數要自己行,行完就同佢去反斗城





終於比我搵到對闊身布鞋啱宇正, 仲要半價添(因為LAST一對)

係反斗城玩左一陣,人越黎越多,速逃!

上星期日帶埋上次玩剩的金幣去冒險樂園,點知內部裝修,無諗過咁快就開番,所以今次無入錢玩





無問題,只要有個呔盤比宇正玩,照單全收不過我都應佢下次帶埋D金幣再同佢玩過。

玩下行下,都差不多三點半啦!見佢開始攰,行去客户服務處借架車比佢休息一下,不消一會......




我都搵個地方坐下休息下先

小睡半小時就醒啦!還車,返歸!

見中有少少時間,返屋企之前同佢行多轉PLAYROOM





去街市買埋魚就返屋企喇!

果然無估錯,一入到屋宇正想連鞋都唔除就衝入房叫醒爸爸,原來朝早老公同宇正講叫佢叫醒佢,爸爸唔較鬧鐘喇!唔怪之得成日講住要返屋企叫醒爸爸啦!

好奈無試過單拖帶宇正出咁奈街啦!不過佢都算乖,唔係太扭抱,又無自己行開!算佢喇!咁下星期可以考慮同佢去遠少少喇

1 則留言:

  1. 宇正可以同媽媽妳行街街、歎歎好味兒童餐,又可以去反反斗仲去埋playroom,是超開心啊haha!!
    [版主回覆07/20/2012 20:48:15]無幾何,奈唔史一次等佢開心下啦

    回覆刪除