2012年10月21日 星期日

宇正三歲了~~

2012年10月21日  (星期日)




不經不覺,我個仔三歲喇~ 撞啱係星期日,所以就約左班朋友夜晚黎我屋企食pizza切蛋糕,興祝一下。就係咁,我同宇正過左一個又開心又傷心的生日了!

點解係又開心又傷心呢?之唔係我呢個百厭仔激到我喊囉!真失禮!宇正都比我媽到飛起!當然,佢都爆喊喇!唉.......

事緣三個小朋友一齊玩走黎走去,宇正以經開始推人,我己經不停叫佢唔好喇!果然熙熙比佢一推,成個撞左落電視地櫃到。好彩的是我個櫃既各包左防撞膠!但是熙熙同宇正相差成3個碼(S碼 VS XL碼)衝力可想而之,見到熙熙喊到收唔到聲,我真係萬分內疚同心痛最激氣就係宇正講極都唔聽,唔認錯!嬲都我震,罵罵下我自己都忍唔住流馬尿好失禮可? 事件擾攘左差不多成粒鐘,victim瞓着左,宇正比我狠狠教訓左。但我自己既心情未平復,都唔係今日架喇,呢排教仔教到覺得自己好失敗!朋友們都安慰我唔好對宇正太過苛刻!同熙媽樂媽傾左一輪,心放寬了不少,thank you my dearest friends

可能我呢排的心情真的太差了!見到個仔唔聽話,唔係激心咁簡單,係心痛,你話三歲聽唔明大人講咩?唔係完全既,希望今日宇正同我都上左寶貴的一課!

如果唔係發生「推人事件」,今日係完美的一天,下午約左daddy,二姑媽同姑姐(我的)係黃埔食lunch,宇正公公買左個蛋糕同宇正吹蠟燭,之後去左吉之島裡面個dream world 玩,再去食雪糕,細姑婆仲同宇正去左反斗城買左架單車做生日禮物!仲有,工作完老公黎會合我地,同宇正係冒險樂園玩機動遊戲,之後細姑婆車我地返屋企,夜晚就朋友黎我到,有樂樂同熙熙兩個好朋友陪宇正吹蠟燭切蛋糕,Candy姐姐仲訂左個有名的生日蛋糕比宇正,攪咁多野,都係想宇正感受一下自己生日的氣氛,佢大個喇!知道今日係自己生日,成日都好high。

宇正,你知道嗎?有咁多人咁錫你,你真的好幸福,所以你要努力做個乖的小朋友,唔好令錫你的人失望!

3 則留言:

  1. 我好欣賞呢種管教方法, 有錯就要即時糾正, 唔會因為大時大節就容忍, 小朋友過左氣先同佢訓話, 佢都失晒憶啦.....
    [版主回覆10/22/2012 02:37:10]多謝富媽,希望宇正今次真係知錯啦!不過我真係無鬼用,教仔教到喊

    回覆刪除
  2. 小朋友們都係講完, 下次又無記性, 不過我覺得提醒得多, 漸漸見到佢地有改善, 喊都係因為你好緊張小朋友行為表現 (換著我都會, 眼紅囉) , 始終覺得三歲定八十, 現在唔嚴厲d , 第日好難搞, 我地咁惡死都係為左建立將來, 待人處世應有態度
    [版主回覆10/22/2012 02:48:20]

    回覆刪除
  3. 補祝宇正生日快樂﹗﹗健康常樂﹗媽媽妳都要開開心心呢,知道你真的辛苦了﹗要些空間和時間給自己一個人鬆一鬆啊﹗這樣,快樂的氣氛就會感染開去。加油去鬆一鬆﹗叉叉電呢﹗
    [博師奶Mrs.blog回覆10/29/2012 09:50:15]你已經做得好好,加油, 支持你﹗
    [版主回覆10/27/2012 01:59:48]謝謝~我都知自己近來壓力有d爆燈,希望過d時間會好少少啦

    回覆刪除