2012年10月18日 星期四

班主住的來電

2012年10月19日  (星期四)

diu!!!!又比yahoo食鬼左我篇blog

今日下午5點到,當我對功課對到醉生夢死的時候,電話突然響起:「喂!請問係未方宇正的家長?」當堂呆左一呆,未轉得切channel(即係由一個好兇的補習老師變成一個好溫柔的媽媽)而我班學生就聚精會神偷聽(明聽)我講電話

原來,因為宇正今日係學校去廁所時同小朋友玩,之後自己kick到自己,繼而跌到,無流血無損,係塊豬面紅左d,放心不過老師都叫我留意一下!

之後老師就同我講下宇正在學校的情況喇!比我同爸爸的預期,宇正並唔係太乖架咋,一路以為佢咁細膽,老師叫東,佢就應該唔敢去西!錯哂!

無錯,老師話頭幾個星期都覺得佢比較驚青,但慢慢熟落學校各地方後,開始黎料喇!

聽到依到,我都忍唔住問老師:「咁佢係學校係未好曳呀?」(幾驚架!以我認知宇正應該唔會太曳掛?定係我美化左我個仔呢?你知喇!有時母愛係盲目架嘛)老師話都唔係既,只係係要排隊轉課室上堂時唔跟大隊,自己走左去?(原因一陣再講),而玩遊戲玩玩具時,唔會好似其他小朋友立即去,而係企埋一邊望(以我對佢既了解係觀察)呢種性格係遺傳自佢爸爸,有人做事會有前無後大無畏精神,有人做事會思前想後稔過度過,宇正同佢爸爸係屬於後者,我?唔洗問都知喇

除左以上兩個問題以外,其他都無乜問題,百厭曳野當然有喇,不過老師同我講有時佢曳想話佢,見到佢古靈精怪眼仔碌碌個樣真係鬧佢唔落。吓?!宇正你咁快就馬掂老師喇!勁我只能同老師講,佢唔乖你就話佢喇!嚴d都唔打緊架


另外,老師同我講依家就算唔係教宇正的老師都識宇正喇,唔至,仲有修女呀,校工ee,奈唔史都會走黎搵宇正!why???首先,有見過宇正的人都知道佢冧大人有一手,所以討得好多長輩都好鍚佢。老師同我講佢唔跟隊走,係走左去搵隔離班老師玩(唔係搵小朋友玩,而係搵老師玩!問你死未)又成日去搵修女玩,又氹下校工ee,就係唔跟住自己班主任(激死),老師同我講,差不全校的老師修女校工ee都識宇正,因為佢全校滿場飛!離隊係唔啱行為,但佢又會用佢可愛的外表去俘擄你的心。相信不久的將來,宇正係可以成功冧哂學校裡既大人

暫時情況就是這樣,希望佢除左冧老師,守規矩方面可以改善一下!

3 則留言:

  1. 哈哈哈~~~~~宇正咁可愛,真係點捨得唔同佢玩呢﹗﹗
    [版主回覆10/19/2012 13:18:53]Wakakaka....

    回覆刪除
  2. 定係我美化左我個仔呢?你知喇!有時母愛係盲目架嘛

    ........ 呢句真係點晒好多媽咪死穴...WAKAKKAA
    我個囝屋企就牙擦擦, 返到校就變 ” 醃春" 一隻....
    [版主回覆10/22/2012 02:33:46]好多小朋友都係係學校一個樣,係屋企另一的樣

    回覆刪除
  3. 識LUM 大人真叻仔,可愛
    [版主回覆11/28/2012 01:31:47]:)

    回覆刪除