2012年10月14日 星期日

媽媽雜想

2012年10月14日  (星期日)

<<以下內容有d語無論次,純遂個人感受,睇唔明就算吧喇>>

 轉眼間,宇正返學成個幾月了。唔止我,很多人都覺宇正個人大膽左,開朗左,喜歡同小朋友玩。見到宇正有咁既轉變,媽媽我都好開心!不過伴隨住就係多左皮四同百厭左,周不時都會聽到宇正姑姐同我投訴佢蝦表妹 因為我唔係現場,好難即場話到佢,過後話其實意思不大!

  因為宇正多左曳野,變相我鬧仔的情況多左,真係唔想架!個人燥低,同老公的磨擦又會多左,總之,個人時常都好灰喇

工作方面,知道的朋友都知道我班學生有幾"kam"喇如果我太上心,要求太高,每日放工真係會零能量,所以無辦法之下,都要放開懷抱了!開學一個月就欠交功課到要記缺點?仲要係無寫手冊無帶,欠簽名欠畫畫?真係無得勞氣。

近來收左個P1新生,小朋友又是一個被寵壞了的BB,開頭幾日扭到癲話唔要嚟,到講掂數快快做完功課就走,都算有進步!問題在於個媽媽到,同樣作為一個母親,我明白到小朋友升上小學是一個大轉變,緊係會緊張D,不過呢個呢....真係聽到都無言(因為唔係我教),首先,小朋友自己唔識叫去廁所,醃到大脾,媽咪係打黎質問未我地唔比佢個仔去廁所唔好玩喇!其二,因為小朋友唔想留太奈,為左令佢習慣D,做完功課就比佢返屋企溫書,無幾日,個媽媽就同我地講佢係屋企唔肯溫書,想佢溫完書先走(重申一點:2個鐘的功課輔導班係無早放佢走,只係準時放學咁解咋)大佬,唔係唔想同佢溫,係佢唔想,佢個唔想就超唔合作,拖慢D功課嚟做,未仲死!好喇!到上星期尾又有新花款投訴了,話我地對錯功課,對錯抄寫功課?唔係無對,錯了的字係有改,只係肉酸個無改,唔想唔想擦,係少爺仔唔歡喜。個小朋友有咁多問題,責任出係邊個到呢?10月先開始補習,半個月你想點呢?換個個仔比你好唔好?

有時我自己都會覺得對自己個仔嚴左D,3歲人仔你想佢識飛咩?但我相信 「三歲定八十」,尤其是男仔,我希望佢會硬淨D!

雖然咁講,但我好多時都好難做,尤其是係長輩面前,所以好多時我都唔會係人前教仔,朋友除外,所以如果你有幸見到我好兇咁教仔,証明你同我感情好好真係識我的朋友都知道我教係仔上黎絕對係兇,如果平時你見宇正好似無乜理我,唔係好怕個d只係話唔係教。

媽媽的通病少不免忍唔住成日哦!(努力戒緊)又唔知講左去邊!今日居然比人話咩都就哂個仔!哈!呢d笑料得啖笑好了!

我唔敢講我好識教,但一定唔會係縱個隻囉!因為我係一d好怕比人話無家教個d人,我唔會比較,但有人會囉!好多時仲要係......

有時都會覺得自己好慘 ,左右做人難,老公,唔該你識做d串少我一陣,錫多d個老婆喇喂!近來feel唔到愛的感覺!我想諒解架,知你工作辛苦,只係大家咁話喇!希望我有番互相扶持的感覺!放假的時候希望你個人歡容d,唔好做黑面神好嗎?學巴士亞叔個句,你有壓力,我有壓力嘛!

好彩的是我們有班好朋友,可以一餐晚飯幫我地兩公婆減減壓!

有時大家見到我的狀態麻麻,真係唔好見怪!so sorry~我並唔係想趕客,大家唔好比我嚇親我呢庭人,大癲大肺過後就會身心舒暢了

3 則留言:

  1. 喂﹗真係好大壓力喎,唉, 你辛苦喇﹗灰係會灰,不過唔好太灰喎,總要相信係過度期嚟,好快又晴天喇,保持微笑,幾時都係可愛媽媽。
    [版主回覆10/15/2012 13:43:29]謝謝你的鼓勵,我會努力的

    回覆刪除
  2. 宇正Ma,丫〜發覺你同我都好多方面想法相同
    我又係唔想比人覺得無家教,好多時都捉家希好緊,2-3歲既佢,而家仲細都算肯聽,唔教唔通等佢駁咀駁舌至黎教,佢鬼會聽

    好鐘意你個句「換個仔比你好唔好」,忍唔住笑左出黎!
    [BB ♥ Lai回覆10/26/2012 07:14:40]邦ma,或者你由另一角度唸,起碼佢唔會被人蝦,至於蝦人,慢慢教佢咁樣係唔啱
    [版主回覆10/25/2012 23:25:42]大家一齊加油吧
    [Yoko mama の 生 活 日 誌回覆10/25/2012 17:51:03]好感受到你地教仔的心孫, 因為Hugo返學後成日俾99投訴, 話佢蝦細佬仔..唉
    [版主回覆10/18/2012 20:04:07]我真心咁想同個呀媽講㗎
    大家一齊努力啦

    回覆刪除
  3. 乜個家長咁樣ga?
    仲有, 小朋友6歲唔識叫去廁所? 會唔會過份左少少….
    [版主回覆10/18/2012 20:04:53]世上怪獸家長何其多

    回覆刪除