2012年10月26日 星期五

Disneyland


2012年10月23日 (星期二)

--------------------------------------------
too crazy!!!!忙到個人完全想唔到野,每日放工返到屋企只想hea,希望過左個test學校d功課會正常返dd,真係無時間溫書吖!班死野自己係屋企又唔溫,每日做功課做到7點半,有時仲要OT到8點,今日直頭要8點半先得,救命吖~~~點解教極都係咁架!!!!個人好灰吖~~~~~~(26/10)
--------------------------------------------

講返星期二重陽節,一早約左亞妹同DADDY去DISNEY玩,不過亞妹最後無去(飛機?!),只有我、老公、DADDY同宇正去,經過上年的經驗,今年10點半就入園,剛好大圍有巴士直到樂園好方便!朝早9點第一班車,一共有三班,約左DADDY8:45係大圍站等,食個早餐就坐車去,9點4開車,10點到達,好快~

買完飛入到去都未開始,不過都有一大班人等開園,聽到一段廣播後,DISNEYLAND正式開始了,感覺好似走鬼咁第一時間走去玩楂車車先,呢個GAME平時閒閒地都要排半粒鐘,跟住就行過隔難玩BUZZ LIGHTER,玩完就走去夢幻世界玩MARRY GO ROUND(真係年紀大了,玩完居然頭暈 =.=),再去隔離玩WINNIE THE POOL,基本上都唔冼點排隊,玩完呢四樣都係11:30,不過開始攰喇,所以就搵地方休息一下,剛好美女&野獸FOOD COURT剛開,入去涼下冷氣順便食下野先,貴就預左喇,不過D食物質素都OK!就咁三大一小食左400蚊,WOW~~~

之後就走去反斗大本營玩彈弓狗,本來想玩埋降落傘,不過宇正唔敢玩(我問佢玩唔玩,佢抬頭望一望,諗左兩秒,就擰頭喇!WAKAKAKA....)再嚟就去左泰山個邊坐船,呢個排得最奈,成半個鐘

想玩都玩到7788,又走返去夢幻世界想坐低休息時,剛好米奇金像獎開SHOW,之後又走入去坐下休息下,記得上年宇正入場15分鐘就叫走,今年呢?拍哂手跳哂舞直頭想上台同MICKEY載歌載舞見你咁ENJOY,就算洗咁多錢都係值得既!

睇完show,就走去隔離玩small world,靜靜地坐下船睇公仔,我鐘意(又一我老了的証明)相反宇正就唔算好喜歡(因為無佢識既卡通人物),玩完其實都想走,不過宇正仲記住上年黎坐過火車(有無咁好記性吖?),所以我地打算還完bb車後就坐,行行下又唔知點解走去食野,食完剛好巡遊開始,宇正騎住膀馬,睇得好開心!完左巡遊,還bb車,之後就坐小火車,4點幾離開!成個人散哂之後坐巴士出去同亞妹dinner,宇正一上到bus就暈左,食完飯就散了!返到屋企仲做緊愛回家,不過真係散哂!不過今次我真係覺得玩盡喇~

老公話下次都係一早去,玩完中午出番東涌食lunch行下休息下,下午再返入園hea玩等煙花,玩盡佢

其實以前都有想過買年票,不過我地呢d working mum邊得閒成日帶佢去吖,我全部都係放公眾假期,買最平個款用唔着,貴個d又買唔落手喎!一年一次到,保持住驚喜喇~









 


3 則留言:

  1. 真係好鍾意你哋同巴斯嗰張相,宇正個樣好得意~~
    [版主回覆10/28/2012 01:14:01]本來得我一個影,宇正見我擺哂post走過嚟要影埋一份,我未教佢同我一齊扮buzz,我都好鐘意呢張相!

    回覆刪除
  2. 仔仔肯定玩得好開心,我都期待BB大個D可帶佢去呢
    [TANG C 9回覆11/13/2012 02:29:12]你仔仔大個左好多呀 ,3歲去DISNEY 真係會比較合適,我果個而家都重未識行~~
    [版主回覆11/13/2012 02:01:03]真係要大d先去!上個次剛剛2歲,唔係太enioy!今次玩行勁開心:)

    回覆刪除
  3. 原來騎木馬有安全帶扣住架 ?

    回覆刪除