2011年7月27日 星期三

博物館again!!+補22/7游水相

2011年7月27日 (星期三)


又到星期三喇


免費遊博物館again!!


仲約埋樂b黎玩添


(其實兩個走埋一齊去邊都玩得開心喇)


今日下午先去...所以人比較多


大d既小朋友走黎走去


見唔到宇正b...好易撞到...


所以玩一陣就走人





先到達...借架bb車休息一下先...





樂b未到...到baby room休息一下...好大吖...有SOFA有high chair...食住包包等...good~


亞仔你個post洗唔洗咁hits吖


(家希媽媽張HIGH CHAIR唔係我拎黎架唔好玩喇點帶出街姐)


今日天氣好鬼熱吖...


玩完3點幾...同樂媽樂b去high tea一下降溫先


不過我地兩個媽媽都要招付個仔... 零照片...


食完個唔優雅既high tea....


行一陣商場


齊齊上我到休息一下


夜晚黎個快din...9點幾散場...因為樂媽同老公病吖


希望大家都快d好喇


=======================================================


回憶補相


2011年7月22日 (星期五)


其實我呢個大假


差不多每天都節目豐富


放假..就緊係想帶宇正b玩下喇...


困係屋企大家都悶


所以一早就約好呢日同樂b一家去會所泳池玩下喇


經過上次沙灘驚嚇後...


我都好擔心宇正b自此怕水


所以早幾日係屋企都開盆水比佢玩下訓練下先





係就係細d..好過無喇


樂媽部DC防水...所以可以影下兩個B既水著


今日剛係FACEBOOK攞到相


影到宇正B好CUTE呢 (戀仔病發)








跟住個幾張如果怕肥膩就唔好睇喇














仲真想睇???














唔好後悔吖!!!!




















係未滯左呢?


沒有留言:

張貼留言