2011年7月7日 星期四

ZENSES

2011年7月7日 (星期四)


謝謝PR姐姐Cherry
Katherine媽媽又收禮物喇
我會當係7月生日禮物之一


今次收到邀請試用呢款新牌子的盒紙巾



除左呢幾盒
仲有呢d



個卷紙套好靚吖


Katherine媽媽未試用
不過呢
外形以經好殺食喇


等我試用完
好的話就轉用下先



***************************************************************


ZENSES屬本地專業面紙集團Vdeluxe旗下,供應多款高質面紙產品包括Vdeluxe卷紙、ZENSES盒裝面紙及細包裝紙巾,致力提供全面又高質素的家居紙巾產品。


全新ZENSES 盒裝紙巾具以下特點:


•以革命性webtex高密度纖維製造,品質優良
•經SGS最新測試證實,堅韌度全港NO.1
•三層式面紙,堅韌、柔軟、舒適
•優雅壓花配上時尚設計紙盒,可提升家居及生活品味


**************************************************************


等宇正b做下產品介紹先



宇正b: 嗯....呢條紙巾都幾好攬



宇正b: 媽媽...我見林峯都係咁擺post...我夠唔夠Chok先?!


媽媽:  嗯...chok到有d想嘔



宇正b: 等我再研究下個盒既質料夠唔夠實淨先


(點解? 鏡頭背後宇正b攞個盒黎踩)



大合照


(因為宇正b太心急睇下自己影得夠唔夠chok...


所以幾張都out fou...係呢張清楚d)


 


再一次謝謝PR姐姐的邀請和禮物


 


 


1 則留言:

  1. 呢個牌子既紙巾好似鐘嘉欣有賣廣告
    [版主回覆07/08/2011 15:13:00]係喎...你唔講我都唔記得...

    回覆刪除