2011年7月11日 星期一

酷熱澳門遊

2011年7月9日 - 10日 (星期六,日)


**************************
前話:
轉眼間
媽媽離開了3年
又到她的忌日
今年的11號是weekday
要工作
所以選擇了提早去
一早就約好妹妹星期六去
某日和Candy姐姐談起
不如攪個小旅行吖?!
再約一下有那些朋友有興趣join
就促成了這次澳門遊喇


我和妹妹都覺得
想用開心的心情去探望媽媽
所以每次去澳門
不其然就想約朋友順道去遊玩
***************************
本來打算住威尼斯人
不過要$1500一個人
太貴無去
改為住其他酒店
不過呢平既代價就當然係環境和房間無咁好喇
下次都係貴d就貴喇


最最最慘就係隔離房有國內同胞
到夜晚12點超嘈   開門閂門   講野勁大聲
咁都不特止    到清晨6點
再黎過 嘈到我想殺人
仲未夠絕  仲要玩人門鐘
應該係隔離房個死靚仔
吖~~~~~~~


到步先去酒店CHECK IN
放好行李去附近食LUNCH
食完我同妹妹離隊去拜媽媽
老公就帶埋宇正B同朋友返酒店睇下個泳池得唔得
不過
因為酒店唔係5星   (係4星)
有泳池  不過無BB池
水太深唔啱小朋友玩
改為玩浴缸
其實都無所謂
其實仲好D因為可以玩暖水
無咁易冷親


因為有小朋友係樹
唔可以食金沙個自助餐
今次試下威尼斯人裡一間餐廳的自助餐
$258一個 再+10%
食物算OK
不過無燒牛肉就差少少
因為我唔係太好海鮮  (皮膚敏感)
好再甜品啱我
大部份都OK喇


食完時間太晚
所以無去到Q立方
不過都去左睇下環境
下次黎要去玩下先
真係好大吖


因為妹妹第二日有節目
唔STAY一晚喇
先行送佢坐的士去碼頭坐船
返房洗完白白10點
老公同其他人去食宵夜+飲野
我就同宇正B覺覺豬
不過因為張床太硬
訓唔着吖....
到老公3點返黎我都未訓到
再加上朝早6點比人嘈醒
我都唔知道自己訓左有幾多
不過好再宇正B玩得太攰
訓得林無被嘈醒
10點半訓到第二日8點半


食完早餐
收拾好行裝
11點CHECK OUT
再寄存行李
出發去睇熊貓
黎澳門我200%建議去睇
因為係香港要入海洋公園先有得睇
即係要成2佰幾蚊入場費
澳門的熊貓館只需要10蚊入場費
地點係石排灣郊野公園
除左睇熊貓要比錢
其他係唔駛錢架
除左熊貓   仲有駝鳥  馬騮睇
就係熊貓舘旁邊
不過呢  老公話下次等天氣唔熱再黎
可以行奈D   玩多D野


1點到再返去官也街午餐
去小飛象食蒲菜
YUMMY~
食完本來打算再行一下
不過見大家都攰
提早返酒店攞行李
返香港
大班人有大有小去旅行
最緊要舒服
尤其是天氣炎熱
坐到4點船
5點返香港
係信德再食澳門茶餐廳
CALL的士返屋企
宇正B玩左一日都無乜訓
8點半飲完奶訓到第二日8點
我同老公都10點訓
夏天去旅行
應該可以減到肥


+++++++++
PHOTOS
+++++++++



沒有留言:

張貼留言