2011年7月28日 星期四

行街街○朋友聚

2011年7月28日 (星期四)

********************************
新版後第一篇blog
改左版好唔慣吖!!
想改個背景圖又未識點攪
慢慢摸索仲....

******************************

好幾日都係街食
今日lunch係屋企食喇
宇正b好乖食左一大碗


今日老公要做足成日
朝8晚10吖
辛苦哂


又同宇正b行街街
on bus....




估唔估到係邊度呢?





又去借架車坐下先
呢度直頭唔駛比按金
寫低資料簽個名就得喇
方便




呢個小朋友咁粗魯架



行行下有人訓左...



媽媽又可以坐低休息下...玩下電話




等宇正b醒之後就上公司探Candy姐姐...


因為下星期一我番工就到佢休息兩星期
見唔到架...順手睇下有無事要交低

本來要行一段路坐巴士屋企...
不過又比我見到老爺架車
wahahaha...有順風車坐

夜晚約老友Emily晚飯
哇....成年無見喇
一路都就唔到時間約
湊仔+返工實在太忙
weekend 又多數Family day
仲於比我就到又約到喇
不過因為要帶住宇正b
傾得唔盡興添
希望下次再約到時間見面啦~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aiya....
宇正b又有d燒喇
應該又係出大牙關係
夜晚食飯見佢扭扭地
又無胃口食野
返到屋企沖完涼度到有少少燒
38度
為免佢夜晚訓得唔好
喂食一次上次醫生開的退燒止痛藥
飲完奶嗱嗱林暗佢訓
見到你出牙真係好辛苦
不過無法子啦
個個都係咁架喇

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1 則留言:

  1. 我想問個背景圖點轉?
    [版主回覆07/31/2011 23:42:47]係我的設定到改,版面左面有^^

    回覆刪除