2011年7月3日 星期日

busy 六、日

2011年7月2日 (星期六)


上午到中午都無乜特別
係屋企hea下
中午等老公工作完返黎去食牛肉飯



再係屋企hea
媽媽我超攰
因為尋日星期五讓左架車比樂b午覺
又唔想老公太辛苦 (心口未好)
所以抱左大隻仔宇正b好奈
即日都唔覺架
第日隻左手酸痛呀 (左撇子的我)


下午飲完奶就同宇正b午睡一下
晚上就飛起老公同個仔幾個鐘
5點幾6點   Daddy買埋晚餐比我 (so sweet~)
同我齊齊出發去"談判"  (亞妹的新job舞台劇)



老公就同亞仔去奶奶到晚飯


呢套舞台劇



得兩個演員 (男主角+女主角)
全場1小時40分鐘
無中場休息
感覺到亞妹又進步了不少
今次對於佢黎講係一個新的挑戰
時間又好緊迫
得不到一個月的時間排練
good show~


完場等埋亞妹
先送Daddy坐車
時間尚早
再同亞妹坐低飲杯野
談下心先
真係超級奈無兩姐妹的約會喇
雖然短短個幾鐘
不過都已經好滿足喇
12點到返到屋企
宇正b訓左
麻煩老公夜晚自湊喇
老公話宇正b訓時都有搵媽媽
不過都唔算扭
good boy~


p.s.
兩份小禮物


奈唔史就收到亞妹的小驚喜



真係好鬼窩心姐~


另一份係從表姐身上搶番黎
事原舞台劇當晚仲有姑姐,小表妹和表姐黎
發現表姐買左呢個



唔知羞的Katherine媽媽成功從表姐手上攞到
謝謝表姐...wahahaha
不過我知你都好鬼鍚我既
因為我低鍚嘛....


************************************************************


2011年7月3日 (星期日)


呢日如常playgroup
下午上堂時間易就d
每次到步都有早
可以係出面玩下



上完堂3B去黃金海岸挑戰沙灘
結果.....
2敗1勝
正B同樂B完全唔敢落地
只有熙B挑戰成功
仲可以坐係岸邊玩浪
叻仔
天氣熱熱熱
加上2B唔落地
無野玩又乾煎之際不如提早徹退
地點我屋企
大人細路極速洗白白
舒服哂
熙B就先返屋企再黎
大家都攰
唔好煮喇...外賣吉野家
小朋友就自家蕃茄翠玉瓜肉雜貝殼粉
(由AT HOME 總廚宇正爸主理)
小朋友玩玩玩
大人食食食
HAPPY SUNDAY~~~


P.S.


靚相背後

有blog友仔話熙爸影的相好3D
好得意
甚麼叫飛燈
媽媽唔識形容
不過呢今晚熙爸再帶左D工具黎


就係宇正B旁邊呢個架喇
影出黎身後面D光就係架上的無線閃光燈出黎的效果
有熙爸在場 = 有靚相
又係FACEBOOK DOWNLOAD過比大家欣賞喇




謝謝收看~


 


 


1 則留言:

  1. 宇正b個髮型~~爽呀....
    我阿仔成個頭盔髮型,熱到成日出汗,但係佢又唔肯去俾人剪~~
    [版主回覆07/05/2011 22:49:00]我都係自己買個刨返黎刨咋...所以都唔係好好
    不過見佢唔知肉酸就幫佢再刨光d..希望佢d頭髮生靚d喇

    回覆刪除