2011年7月13日 星期三

summer holidays

2011年7月13日 (星期三)


返多兩日工


Katherine媽媽會放兩星期大假


今年放少左


因為得我同Candy姐姐兩個人


大家輪流休息一下


放假有乜攪作?


味又係凑仔樂囉



呢張ok..



咩事坐成咁先?!



可以唔可以唔好笑到咁假呢?


 


+++++++++++++++++++++++++++++++


怒!!


今晚樂b黎我到玩


同樂媽講起


上堂我地無返


而婷婷老師請假


樂媽問起其他媽媽


原來我地班上有兩個小朋友成2歲2個月


乜唔係每班唔可以超過3個月咩???


咁怪之得上堂時總係覺得樂b同宇正b慢d喇


等我仲以為自己個仔真係發展慢成咁 (雖則我唔介意)


相差半年可以差好遠架麻


激死人....


本來都打算再報下其他班


依家應該唔會喇


之前想同熙b一齊上又話差太遠 (4個月)


感覺被騙....


等我仲係自己blog讚呢間playgroup好


唉....


8月尾上完後


等9月開學比宇正b返啟思的playgroup先


一來可以熟習環景


二來近屋企


方便d


 


沒有留言:

張貼留言