2011年9月20日 星期二

茶煲2 對戰 零EQ

2011年9月20日 (星期二)

近幾日

嚴重缺睡   +   牙肉腫 +  頭痛

我的EQ係化成零吖

(其實本來都無乜架喇)

宇正呢排晚晚玩到唔願訓

之前幾經辛苦將佢既訓覺時間調早

依家前功盡廢喇

近期有人開始變茶煲小朋友

一訓上床就不停叫去"豬豬"

玩你成個鐘

報時:「剛剛半夜12點半先捨得訓。」

亞媽我仲要收衫接衫+涼衫架

心情都已經麻麻喇

唔夠休息再加上剛開學係辛苦D

每日都腦殘地回家

今日仲要比我奶奶話

無情情交收時單一句叫我唔好成日話:「媽媽走喇!」

我初時都唔知佢噏乜?!

佢話星期日飲茶時我係咁講喎

怕宇正個有童年陰影

最憎人管我教仔D野架喇

再加上你未又係咁講

我又無話唔要佢

我話走先咋喎

妖.....

唔講喇

總之心情唔靚喇

完...


1 則留言:

  1. 你奶奶咁爆既, 我都成日同家希講, 媽媽走啦...但家希婆婆就會响我走緊既時候, 一路講媽媽爸爸要返工啦...
    [版主回覆09/21/2011 17:03:53]佢周不時都會咁㗎,呢排見得多左佢未揾野黎話下囉!不過佢對個個都係咁煩㗎!所以都無話係特別針對嘅!
    不過為免自己有hard feeling,近排唔好理佢咁多先!wakAkaka

    回覆刪除