2011年9月8日 星期四

雜記

 
2011年9月8日 (星期四)

一到星期四

我就會好開心

因為明天是星期五

明明我講乜呢?

上星期四開學

我同Candy姐姐都覺得時間過得快d

不過呢個星期就覺得好難捱

點解?

比班嘩鬼激到我地生蝦咁跳囉

家下d細路真係好惡攪

懶就一定啦

依家仲要唔知衰架

要係屋企做既無做

問佢點解

佢地會若無其事咁答你   「掛住玩囉」

留堂都以經無乜作用時

罵都無乜反應

唯有自己激心囉

唔好以為我同Candy姐姐無進行過愛的教育

有幾個真係你關心佢都覺得自己哂氣

不過只要有一個係有進步  (都唔只一個既)

我同Candy姐姐都會覺得好開心

唔聽話個d放埋一邊過過冷河先

雖然有monster parent的存在

不過都仲有一d家長好有心

對我地呢班補習老師體諒及關心




又到中秋...收到呢位學生的婆婆送的月餅

由第一年開始補習...呢位婆婆每逢過時過節都會送野比我地

哥哥今年升中一,弟弟五年級

老實講...兩兄弟的成績唔算係進步好多

不過婆婆都好諒解我地...知道成績唔係單方面的

開心唔係在於有禮物收

係在於對我地呢班補習老師的尊重

近呢幾年

真係越黎越多"老馮"家長

比一個補習費

真係以為自己做左人亞媽咁滯

有時遇到學校老師的不禮貌對待

加上種種真係做到個人幾無心機架

不過我同Candy姐姐都真係喜歡小朋友

幾激心都好

都係想教好佢地

之前出席一個舊同學gathering

知道我做補習

都問我家下d細路係未好惡攪?

都幾架

不過鐘意做無計喇

沒有留言:

張貼留言