2011年9月4日 星期日

補堂@starting blocks

2011年9月4日 (星期日)

DSC_0061


呢日本來打算唔上架

因為約左熙爸影靚相

不過原來老公忘記自己呢日要工作

所以約會改期

無事做就當然去上堂啦

老公要工作到9點10點先返屋企

自湊上堂!

呢日補堂得4個小朋友

宇正係無訓午睡的情況下上堂

有d黐身

開始時第一part遊戲要同媽咪分開坐

喊咁口吖

婷婷老師見幾個小朋友都未warm up

立即"轉陣"

先玩大肌肉遊戲

玩完一輪個個都好d喇

之後上堂都幾順利

不過發覺宇正對黐貼呢個勳作好唔暢順

貼紙也好  用漿糊也好

都唔係太識黐

嗯嗯....

要訓練多d先得

落堂後

媽媽我急急腳走

趕返去會合宇正叔叔去奶奶到黐餐

(懶得自己煮 又唔想出街食)

不過都係門口比晶晶姐姐問我點解唔join面試班

即係又要我講衰野

我都係個句

任由個老師點好都好

個服務唔得都無用喇

講完後....

晶晶姐姐都唯有講抱歉囉

佢話佢係有幫我留位既

唔知點解會full左?!

無所謂喇

反正我都唔再報呢度住囉

幼潛上夠啦

其他課程好多地方都有喇

試下新野未嘗係一件壞事喇架

(雖然我都幾怕新野 )

落堂後...

趁係巴士到宇正訓左

send左款thank you e-mail比婷婷老師

謝謝佢呢20堂既教導

加埋佢同宇正的合照既file

(wahahaha...幾環保呢...)

如果宇正咁好彩入到民生

就可以再同婷婷老師再續師生情緣喇

*******************************************************************

呢兩日去左奶奶到食晚飯

再次感覺到緊張大師的威力

總之每當宇正做任何事

都會構成危险

眼見奶奶係用人盯人方法

有無睇足球呢
?
就好似宇正控住個波想射門

奶奶就係樹mark實佢咁囉

佢又會同我講佢個friend 個孫女11個月就識行

亞奶奶...

你咁湊你個孫法

佢識行你都偷笑喇


1 則留言:

  1. 哈哈~~ 你奶奶錫到宇正B 濃咁沛..

    我個FD, 都一樣係釘實佢個囡...有陣時比佢地自己玩吓都無防..


    唉~~ 有嘢想請教你.
    我發覺越黎越難教家希, 佢D 脾氣差到不得了唔再講. 佢完全唔聽人講, 完全當我地無到, 打佢手仔都唔知痛唔知驚, 仲係要繼續做D唔比佢做既嘢.
    搭巴士搭交通工具又係最頭痛, 成日搞搞震,都唔明佢點解唔可以坐定定..又成日要落地, 唔比佢就大叫 OR 照格硬黎. 仲會坐係地度示威,

    上PG 又唔尊心, 機本上由上一ROUND 中途, 唔記得第4-5堂起, 佢已經係倒旦, 成日走離現場要去開門出去...個個小朋友都留心要做既嘢, 佢偏偏個心唔知走左去邊. 搞到上PG果個係MAMA 我唔係佢囉....

    佢搞到我好心痛, 但當佢靜靜地時, 又覺佢好得意好可愛...唉~ 我真係黎精神病都似.
    [版主回覆09/05/2011 13:34:13]Mm......你個情況有d似宇正個老友樂樂吖,之前宇正都有呢個情況,我諗都係要恨心d,唔好怕佢大吵大叫,不過又唔好就佢,如果唔係就好難收番黎㗎啦!我朋友就係太心軟,成日比個仔食住,總之比有乜事都喊哂口揾飛媽咪!真係好難攪㗎!所以未要比佢早d返學比人教囉><
    慢慢再同家希講下道理啦!加油吖!

    回覆刪除