2011年9月3日 星期六

新環境,新開始 English PG -L1

2011年9月3日 (星期六)




之前講到唔會再係SB到上PLAYGROUP

但係一星期一堂的playgroup點都要上既

等宇正可以習慣一下同小朋友一起上堂學習

亦都比方法媽媽我係屋企教導

前前後後其實上左30堂幼兒潛能課程

由一歲幾開始上到依家差不多兩歲

內容都係咁上下

係時候挑戰新野喇

係好即興的情況下

宇正join埋樂樂一齊上英文playgroup

呢個課程係係一間國際幼稚園開辦的

因為樂樂會係度讀N1

所以樂媽就預早比樂樂係度上PLAYGROUP

等佢可以適應下環境咁囉

本來都無打算報英文的PLAYGROUP

因為想宇正學好母語先

不過因為上星期先诀定唔報面試班

臨急臨忙都唔知上邊到好

就不如同老友齊齊上

有個伴嘛

樂媽幫忙打去問話有位

留好個位後

星期六朝早約埋樂B一家食完早餐

齊齊上堂lu~

因為係國際幼稚園

裡面個個都係講英文為主架 

(當然如果你同佢講廣東話佢地都識聽)

感覺呢度好秩序好多

入到去有一格格放鞋,大人要着襪

小朋友要另外帶一對乾淨的鞋換

好日本feel吖

好到課室裡面分好Circle time 位置 和 枱仔櫈仔兩面

去到老師比左宇正的名牌夾係身到

再有呢堂既NOTES比家長

課室入面有洗手盆冼手

一陣Art work後冼手

環境就當然大好多喇

人地始終係幼稚園黎架嘛

對於全堂都係講英文

宇正B有乜反應呢?

mmm...第一堂感覺良好

唔知宇正聽唔聽得明

(不過我有係側面提水 )

至少無抗拒

歌唱的時候依然好HAPPY 

開開心心

一小時的PLAYGROUP好快上完

落堂時Miss P話 momo好talkative

唔知係想話佢多咀定係健談呢?

不過我都當係讚美架  (wahahaha...)

好的開始...

成功的一半 

未來仲有10堂係度上堂

希望宇正玩得開心喇

4 則留言:

  1. 呢間係邊度上堂呀? 咁你係咪唔打算比宇正b上 N1 ?
    [版主回覆09/05/2011 13:21:39]係火炭銀禧的box hill吖,係吖,我唔打算比宇正讀n1,不過讀完呢度會比佢係平日朝早返PG,一星期2堂到啦!

    回覆刪除
  2. 呢個有無試堂玩架 ?

    回覆刪除
  3. 可否向你朋友樂樂mami 請教一下... 佢一般那月份去Interview ?

    回覆刪除
  4. eeee...我入website唔見有寫有pg 班? 介唔介意借你手上張傳單望一下 ^^
    [版主回覆09/20/2011 13:26:49]我份資料比左我朋友吖,你打電話去問,叫佢e-mail比你吖,我個時都係咁㗎!以我所知係無試堂㗎,不過如果有位係可以插班。
    我朋友都係因為有親友的小朋友係到讀,所以識個校長,所以好遲先報名,應該無跟時間表報名㗎!佢10月8日open day,你到時去睇下!

    回覆刪除