2011年9月10日 星期六

悠閒的星期六

2011年9月10日  (星期六)

其實playgroup上堂時間係早上

時間真係好用好多

11點半落堂後

同樂樂一家去食lunch

再上我到hea

小朋友玩下

大朋友就hea下吹下水

3點半樂樂一家要走

再同宇正去午睡一下

老公就約左宇正叔叔去打ping pong

近來宇正又夜訓左喇

所以今個午睡訓左兩個半鐘呢

訓醒時間剛剛好

落樓下酒樓會合老公食晚飯

aiya....醒唔起就黎中秋

好多人去做節添 >"<

等左好奈

終於7大1小要坐張四人檯

如果唔係都唔知要等幾奈呢 @@"

呢間酒樓都幾熟下架喇

成班樓面都幾熟

不過有d人就無乜服務態度囉

今日人多我知道

好忙我都知

不過我地隻碟放滿骨

我叫一個男侍應生幫我地換一下

佢勁無禮貌咁同我講d碟洗唔切

重點係"無禮貌"吖

係呢個情況下我會點答呢?

「唔緊要....無碟我未倒落地下囉!」

其實我都係講下姐...

不過另外個主任就立即同我換哂d碟去

wahahahaha....

唔知係未真係怕我周圍倒骨呢?!

又話碟洗唔切?

晚飯後上左宇正叔叔屋企hea

宇正好乖乖同嬏嬏玩

等媽媽可以睇套戲

睇完套戲先11點幾

我先同宇正返屋企

老公就飲多陣

好hea的一天呢....

不過就係訓得多左....

依家訓唔着添

p.s.

近來喜歡用電話upload相

所以就懶係blog放相喇

要緊貼Katherine媽媽和宇正b的平凡事

可以add我facebook

不過只限於相熟blog友仔 ^^

記得講低你既blog名吖


Katherine Yeung | 建立你的 Facebook 電子名片

1 則留言:

  1. 唉呀....我都好想o係facebook add d blog友~
    你add我呀...add我呀~
    karyanluk1984@hotmail.com
    [版主回覆09/12/2011 13:09:47]Add左啦!^^

    回覆刪除