2012年4月15日 星期日

社交學習

 
2012年4月15日  (星期日)



******************************************

星期日一早要起身

尋晚又太夜訓 

所以今日都係留係屋企休息一下

等Daddy夜晚黎食飯

又要麻煩老公整左成個下午喇

今日樂樂一家都黎左

最開心就應該係宇正喇

有朋友仔同佢玩

不過中間就發生個小意外

兩小口子爭執

宇正的豬面被樂樂咬左一啖

事發時我係廚房洗碗所以唔知咩事

樂媽話兩個玩得好地地突然聽到宇正慘叫一聲

就見佢個面仔成個牙印同淤左啦

在場的宇正公公肉都赤埋  (老公話佢見到公公眼泛淚光....直頭好似佢比人咬咁)

而我都當然會赤喇

不過小朋友玩呢d野在所難免

其實都唔止一次

不過當樂樂返左N1情況好左好多喇

以我見到...佢有好努力克制自己唔好發老皮 

係無訓午覺的情況下  好多小朋友都會心情差  (其實大人都一樣姐)

而今日係屋企訓兩粒鐘午睡的宇正

當然精力旺盛喇

我呢個仔

開心的時候會好熱情  佢會好用力咁攬住你

比你知道佢好開心  好喜歡你

對於我同老公黎講

當然喜歡佢既熱情喇

不過其實唔係個個都會喜歡你咁熱情咁攬佢架嘛

所以今次呢件事

比我一個好好的機會教育宇正

夜晚訓覺PILLOW TALK時

我問宇正: 你邊度"唷唷"吖?   (唷唷=痛)
 
宇正:  (指住左邊面) 呢度

我問:  邊個咬你架?

宇正:   幕幕 (即是樂樂)

我 : 嗱! 你知唔知因為你太大力攬住樂樂,所以樂樂唔鐘意,你又唔放手,所以樂樂就咬你囉!

媽咪知道你好開心同樂樂玩,但是小朋友唔喜歡人地咁大力架,如果你好開心,你可以問下小朋友可唔可以同你握握手。

宇正 :  知道  (一知半解地)

小朋友玩得興起有損傷實在是在所難免

但我知道宇正並唔係有心整痛人

佢只係好開心有朋友同佢玩

用佢認為的表示熱情的肢體動作表示佢好喜歡呢個人 

因為每次佢咁攬我同老公我地都會好開心架

係時候慢慢教屋企人同朋友的分別  (係未快左呢?)

不過如果唔解比佢聽

我好怕佢好似以前咁怕左小朋友

每個小朋友的性格都唔同

有D會好熱情

有D比較慢熱

過多5個月宇正就上K1喇

所以係時候從生活例子解釋佢知

第時返學希望對於佢的社交會有一個簡單的概念

如果佢因為唔乖人打架被人打傷  我會話佢抵死

不過因為太熱情而導致損傷

我真係怕佢會留下陰影

唔敢同小朋友玩/做朋友

所以依家真係要教佢正確的社交禮儀

樂樂同宇正

你地都要加油吖~~~~

****************************************

今日散BAND時

樂爸媽NON-STOP咁SAY SORRY

唔好傻喇

小朋友既野  大家都明白

不過如果你地真係唔好意思既

未比我地黐返十餐八餐住家飯囉

**************************************

2 則留言:

  1. 我都好認同, 小朋友玩係咁架啦, 我叔仔个女又係太熱情, 成日想攬住我个女, 我个女唯有大叫救命. 不過佢返咗幾个月k1, 情况巳改善. 我深信返学会令社交關係有進步.
    [版主回覆04/18/2012 13:44:17]係吖,所以而家我都學習慢慢放手比佢自己處理。只係唔係打交就得啦!

    回覆刪除
  2. 小朋友玩得興起易有損傷真難免,相信今次宇正同樂樂都學到嘢,日後會愈做愈好!
    [版主回覆04/21/2012 01:34:25]Thanks!

    回覆刪除