2012年4月21日 星期六

CPDA第七堂

2012年4月21日  (星期六)

今日要去好多地方吖!!

9點起身

坐個幾鐘巴士入流浮山

約左DADDY一齊入去同麻麻午飯

2點幾再坐返巴士出官塘上堂

不過宇正係巴士上有訓到覺

好少少

今日轉左係第2個課室上堂

老師希望係分離時好D

因為小朋友望唔到出面

唔會心掛掛

今日Emma姐姐請假

由Felix姐姐上

有家長忍唔住問其實係邊個負責呢班架??

COUNTER姐姐話呢班有兩個MISS?

不過因為學校呢排多活動

所以兩位姐姐就轉流請假

哦....明白!!

因為BLOG友家希實在太唔習慣

家希媽媽唔想家希怕左返學

再加上其他因素

今堂開始會轉去另一班

而家凈返4個小朋友上堂

感覺無乜上堂氣氛添

今堂都係尾個半個鐘離開

今次我忍唔住同姐姐講唔想鬼鬼祟祟走左去

所以今次係喊住SAY GOODBYE既

當我話要走時宇正係喊到顛左

不過我寧願咁

媽媽們離開後

係門外清楚聽到喊聲

不過十幾分鐘後情況好D

無咁大聲喇

都無小朋友係門口門企圖一逃走

而我地4個吖媽無事做

就係門口吹水等夠鐘

其實都幾寫意

夠鐘放學喇

一開門灝灝第一個沖出黎  (無法子...因為灝灝仲係好唔適應....未入門口以經開始喊...)

跟住就係熙熙同迪迪

宇正呢PART真係做得幾好

佢等到老師叫名

先係位走黎門口

加油吖仔

老師都話佢係喊住上堂

不過有跟指令

繼續努力!!

希望下一堂大家都喊少D


1 則留言:

  1. 乜連迪迪都喊呀...
    原來呢班係有2個miss 架, 不過咁樣反而教得唔好, 小朋友邊適應到呀.
    睇黎佢地都唔打算呢班既同學會續報啦....
    [版主回覆04/23/2012 14:03:15]係吖,今堂迪迪都有喊,不過一陣咁多啦!個個都喊,係幾影響嘅!相信我地呢班都唔會有人續報㗎啦!

    回覆刪除