2012年4月30日 星期一

母親節限定<<我的美麗日記>>

2012年5月1日 (星期二)

相信好多人都知道<<我的美麗日記>>呢個品牌,我自己都係用開呢款mask,價錢經濟,品質又唔錯

所當PR姐姐打黎問我有無興趣試用時,立即SAY YES喇  !!!

睇下資料,今次呢個BOX SET,真係抵到無人有!! 百幾蚊有成25片MASK+一支潤唇露

以下是新聞稿,我懶,copy出黎大家參考一下

 


《我的美麗日記》母親節限定「極致美白」「高效鎖水」組


化身小天使為媽媽送上延續美麗的祝福




自誕下女兒的第一天,她每天不分早晚溫柔地在背後細心呵護小女兒長大成人,偉大的媽媽就是這樣付出一輩子的時間給她最珍貴的小天使。今年的母親節快將來臨,平日被竉慣了的小天使們,就在這個時刻給媽媽一份窩心的回禮吧!《我的美麗日記》帶來了限定的Morning, 晨光的早安」極致美白組「落地窗的午後浪漫」高效鎖水組,讓她天天都掛著亮麗透白的面孔為家人炮製豐富的早餐,帶著飽水的肌膚在黃昏悠閒地喝著一杯午後紅茶等待孩子們跑回家共享晚膳,讓她的美在每一天繼續細水長流!









Morning, 晨光的早安」極致美白組 包括以下25片面膜:




  1. 黑珍珠面膜 X 8



  2. 熊果素面膜 X 8



  3. 檸檬果C面膜 X 9

    送:蜜桃粉彩嫩唇露 X 1



售價:HK$149






 「落地窗的午後浪漫」高效鎖水組 包括以下25片面膜:


  1. 玻尿酸面膜 X 8



  2. 蘆薈面膜 X 8



  3. 墨西哥仙人掌面膜 X 9

    送:蜂蜜修護潤唇露 X 1



售價:HK$149


呢兩SET面膜係 萬寧 獨家發售, 5月1號有得賣喇~

如果你家中都有愛美的媽媽/太太,快D到買番SET氹下佢地歡喜啦

P.S.

其實我仲未得閒去郵局攞,所以未見到BOX SET的真身,不過一直有用呢個牌子的MASK,所以就先寫BLOG啦~

等我攞到黎試用後再同大家分享一下喇~

唔知連續敷一個星期MASK塊面會變成點呢??會唔會變"白無常"呢??

雖然有用開呢個牌子,不過識我既朋友都知我係懶人一個,唔係幾好扮靚護膚。(屋企個盒MASK半年有多都未用完)

不過依家年紀大又生完,皮膚質素真係差到無人有 (本身都唔係好喇)

所以近來都開始關心下自己的皮膚喇

SO...謝謝 PR姐姐的禮物~真的好啱用呢


 


1 則留言:

  1. 免費試用幾好喎...點解可以揾到免費試用既...
    [版主回覆05/10/2012 15:22:55]係PR搵我架...

    回覆刪除