2012年4月14日 星期六

CPDA第六堂


2012年4月14日  (星期六)








********************

到第六堂喇

坦白講....

上呢個學前班

我同宇正都唔算太enjoy

上堂的秩序實在是太亂太嘈喇

2歲幾既小朋友嘈就當然喇

問題是老師係處理呢方面實在是太弱 (可能我要求高??)

温柔的說話並沒有甚麼問題

問題是小朋友基本上完全無乜聽老師講咩

當小朋友嘈的時間.....只有更嘈

老師叫媽媽hold住小朋友

試想想...

5個亞媽一齊教仔

何其壯觀呢

今堂仲有個小朋友喊到嘔

*******************

另外

今日Miss Emma 和我的一席話

先發覺原來我對宇正要求過高???

開始我以為因為做圖工時話過宇正畫檯所以Miss咁覺得喇

放學時再傾番原來Miss覺得我對宇正的自理能力和德行要求過高

er.....我認我絕對唔係一個溫柔的媽媽

不過自問都跟住宇正的成長來教導

身處香港呢個社會

太多的比較

我每時每刻都提醒自己唔好比 (人比人  比死人!!)

所以都真係無特別push宇正

歌唱係佢自己喜歡唱  (呢樣似我 )

因為喜歡食所以依家係自己喂食自己  (好多朋友都喜歡宇正的食野樣)

除左呢d外  都係老點下佢做野咁囉 

咁其實係未叫對佢既要求高呢??

比佢咁講

攪到我好似虎媽咁

錯哂!!

********************************

250蚊堂又無得退錢

當然要上埋佢喇

仲有成千蚊未上喎!!

你話我c奶都係咁話

家下未當play date咁玩囉

*****************************

上過咁多次

今次都算唔好彩

因為其實呢間playgroup好多家長上過

出黎既評價都唔錯架

不過係我唔好彩

撞個唔夾的老師咁囉

沒有留言:

張貼留言