2012年4月9日 星期一

Happy Easter 2012

2012年4月9日  (星期一)

呢個長假期實在是大玩特玩

玩到無精力逐日寫blog

就黎一個大集匯吧



2012年4月4日 (星期三)  清明+兒童節

老公呢日要工作吖

無辦法喇 工作要緊

剛好daddy放假

相約遊馬鞍山公園

帶埋早排買的mini football

踢波波

但宇正仲未好識用腳踢

用手掟多





踢完波 休息一下食水果

公公買左宇正最愛的士多啤梨

yummy~~~


仲有包包食



食完玩多陣就返歸喇

 

睇下呢個小朋友玩得幾開心

 




玩完室外仲未夠皮

去playroom玩多陣



夜晚我煮飯比daddy同宇正食

我自己就等埋亞妹黎叫pizza食

happy day~~~


2012年4月5日 (星期四)

Today is working day

因為工人未到

為免加重奶奶負擔  (一湊二)

今日我就先帶宇正返公司

等老公做完野黎接佢返屋企

不過好唔好彩落雨

老公黎到都走唔到住

要等我做完野先一齊打的屋企

宇正係我班房到玩得好開心

仲係到攪住Candy姐姐吖

我發覺宇正真係未適合跟我返公司住

都係等大d先得架喇

上小學喇

老公話到時就輪到宇正唔想黎喇  wakakaka,....

是晚去左新城市食牛排

Mr.steak

唔錯...

不過就貴左d同唔夠飽

下次都係去返 Ruby Tuesday 穩陣


2012年4月7-8日 (星期六-日)

呢個EASTER的重點節目

2日1夜 SHORT TRIP

地點係東莞厚街  (我仲以為厚街是一條街名添 )

今次JOIN酒店團

原因係唔想咁辛苦

但又唔想用腦喎

跟團都係最方便  (最主要原因係我家男主人唔喜歡自由行)

今次同行有Candy姐姐+成叔叔

老爺奶奶. 宇正叔叔+嬸嬸

牛叔叔+嬸嬸 (老公改的花名)

宇正叔叔朋友x2

一行13人

比上次去長隆少人

無辦法...

PH對於我地班朋友黎講比較難攞假

呢個TRIP基本上係無乜行程

第一日

午餐後 


 

就去一個當地的SHOPPING MALL

之後就返酒店

宇正就最開心

因為去到商場外面的廣場

有電動車玩  (10蚊10分鐘)

宇正玩左兩轉吖

奶奶仲話要買返部比宇正玩  (被寵壞的小朋友 )





4點到返到酒店

酒店團就是酒店團

唔錯!!唔錯!!





因為始終係跟團

第一日要早起身

所以我決定眠一眠先

6點去酒店餐廳食日式放題

比想像中好好

真係似酒店BUFFET

食下玩下

9點我先同宇正返房休息

宇正10點到訓左

我就玩下電話

係I-PAD睇戲

老公12點到返到

買左宵夜比我食

食完多本E-BOOK就訓喇

第二朝宇正9點起身叫飲奶

飲完奶係床上HEA下

到11點先正式起身執野梳洗

12點CHECK OUT

食完午餐後

去左呢度行







逗留一個鐘到就起程返羅湖

5點到抵達

再坐地鐵去國貿站

食上井放題

218人仔其實都唔係好平

不過D刺身真係幾得幾新鮮

食物又精緻

宇正食下玩下

去低一層PLAYROOM玩

9點幾埋單走人

滿足的2日1夜行程

下次要再玩過

再多D朋友一齊玩仲開心


1 則留言:

  1. 原來你返左大陸....酒店好靚呀!!!
    [版主回覆04/13/2012 13:54:18]係吖,間酒店真係好正,又抵玩!

    回覆刪除