2012年4月1日 星期日

First time to Ocean Park

2012年4月1日  (星期日)



今次係宇正第一次去海洋公園

本來熙熙都黎

不過因為熙媽怕一個自己攪唔掂

最後都係無join喇

無打緊...夜晚飯聚見喇

約左12點半正門等

Candy姐姐同成叔叔早到入園等我地

哇...星期日果然多人

排隊買飛都用左10分鐘吖..

好幾年無黎地方唔同左樣

去到先去海洋館

終於見識到祖國同胞的利害

唔講仲以為走d人難

老公仲比人打尖打左一大段

我地要等幾十人過先可以join番

你話幾誇張呢??!!




睇完海洋館

感覺無以前咁靚

個設計反而比人感覺少左魚睇

睇完魚魚頭先話唔餓既老公叫餓食野啦  (原來都2點喇??!!)

宇正12點時食得唔多野

買左個腸仔包比宇正食




哇....真係未試過買18蚊既腸仔包

仲要係難食囉

老公同成叔叔都食個焗豬朳飯 

都係唔好味既

之就坐cable car喇





對於有畏高的我來說

真係有少少腳軟

不過上山感覺好d

無咁驚

上到山




去左睇海洋劇場

記得細個時好好睇架嘛...

而家真係麻麻

完場時先知道"海威"瓜左好奈

無殺人鯨表演喇

太奈無update 資料喇  >"<

今次睇show宇正進步左

係開頭表演音樂時要暗耳仔

之後海豚表演都望左兩海

無叫走都算係叻仔喇

之有去食左個麥當勞




宇正今日破戒食左勁多薯條

一日半日  算啦

係我老公係度依依暗暗姐!!! (哈)

之後去左睇Jelly Fish






今日工接放學時先知道來撞到學生

不過我地行得太快打唔到招咐  XD

本來打算坐海洋列車落山

不過宇正係咁話坐纜車   坐纜車

媽媽我唯有捨命陪君子喇

落山時黃昏又大風

架車好鬼搖吖

我個寶貝仔仲要係車厢到跳

嚇到我標眼水吖

落到車...係老大街行左一陣





玩左個海洋版MERRY GO ROUND

就坐車出九龍JOIN大班朋友DINNER慶生喇

宇正一上車無奈就訓左

急叉半個鐘又可以同朋友仔玩啦

大班朋友吹水嘻嘻哈哈

開心的一天





****************************************************




HAPYY BIRTHDAY TO MY BEST FRIEND CANDY

能夠識到你係我的榮幸

可以做朋友以經係一種緣份

我地仲要一齊做生意

你話勁唔勁呢?WAKAKAKA...

希望你大歲又年輕多一歲

每日都開開心心

籌備婚禮順順利利

我精神同肉體上十萬個SUPPORT

******************************************

1 則留言:

  1. 我哋早你一日去呀,如果唔係又有機會撞到^0^
    [版主回覆04/17/2012 02:33:21]HAHAHA...好緣吖~^^

    回覆刪除