2012年8月18日 星期六

小風波

2012年8月18日 (星期六)

將近開學,有小小壓力,心情成日都煩燥,家中男主人都一樣,不過香港地,邊個無壓力呀?總之家中就時常為d芝麻小事攪到大家黑哂面喇!咁樣就當然唔好喇!心情唔好有損健康之餘,家中小朋友都feel到架嘛!

有小朋友之後,兩公婆成日嘈既都係關於教育問題。(有無人有同感呢?)

例如以前你唔會介意個老公飲大兩杯粗口橫飛,而家聽到一個字都黑面。要知道好學唔學,呢d野入腦既速度超乎你想像!(事實上己經入左腦,唉!)其實我真係唔介意粗口呢家野,試問有邊個唔識呀?但問題係宇正仲細唔識分咩時候可以講,咩時候應該收口呀!佢只會覺得好得意!因為見人地講到眉飛色舞。佢學到就以為自己好叻,屋企個個都錫到佢燶,唔會用好強硬既態度話!到依家,佢明知唔啱,都係度博大霧講。好頭痛!

就係成日要係屋企做惡人,做到我都好唔開心,慈父多數係我教仔時做炸両,激氣!咁我點話都無用喇!

終於,尋日來了個爆發,有人不甘成日比我話,借d易鬧到個仔嘔,唔係講笑,真係嘔到一地都係,仲要逞口舌之爭話我:又係你話我唔教個仔吖嘛!!

安撫好宇正入睡之後,我覺得大家有需要講一下(其實好多時只得我講),我要求的教是,唔好比宇正覺得,媽媽鬧時,哩係爸爸度就無事。我無癮之餘,個仔會唔受教,一d大家都以為小事的時候就覺得無事可以由佢,教小朋友就是要由小事入手嘛!

當然我都知道自己近來唔好老皮,自己黑面身邊個個又點好受呢?呢d大家都要互相諒解囉!兩夫妻就係咁嘛!無可能要一個就哂另一個,唔長久的!做男人有時都要識氹下個老婆,成日串串共討打吖!

老實講,爸爸講一句好過我罵十句,所以有時我想有人幫口時,就麻煩幫一下,要知道要我時常拉長塊面做人,心情點會靚姐!

經過一晚沉澱之後,唔錯唔錯!希望大家都努力吧!


1 則留言:

  1. 係喎,好多時家希當我講嘢係耳邊風,但家希pa又係愛理不理態度,不過我唔理三七二十一,會叫佢出聲話下
    所以家希成鬼日都話唔鐘意阿me,你估我鬧得好過癮咩,不過真係忍唔住,好勞氣
    如果我教緊仔,我老公插手但唔係幫手,我連佢都鬧埋
    小朋友好鬼醒,識搵擋箭牌
    [版主回覆08/22/2012 19:30:05]你啱!大家一齊努力^_^
    [BB ♥ Lai回覆08/22/2012 19:20:30]應該話,男人同女人角度唔同,我地身為媽媽係緊張,我都一樣緊張,相反另一半就懶懶行,真係忟到爆
    最緊要你覺得自己決定係啱就得!點都好,都係想為個仔好啫!
    [版主回覆08/21/2012 13:21:36]係咪所有爸爸都係咁呢?定係我太緊張?如果下下為左教育而令兩公婆不快,唔好囉,希望佢地體諒一下做媽媽的我們啦!有左個仔都唔好唔理老婆的感受。

    回覆刪除