2012年8月25日 星期六

第二次遊船河

2012年8月25日  (星期六)

老公公司同事攪遊船河,一家三口齊齊參加,今次係宇正第二次遊船河(me too)比起上年,宇正今次真正enjoy地投入其中,仲比佢克服埋玩沙沙添!Happy~

對比上次,今日真係倒搭咁早起身,因為正常情況下遊船河是9點幾落船,老公話9點落船,所以要8點半到西貢碼頭(食早餐),預一個半鐘到車程,再預出門時間,即是大人要6點起身,OMG問題都唔大既,畢竟是玩,早起都不會太痛苦!

不過問題來了,我們準時到達,老公只見到一個同事到左,其他一個影都無,又話9點落船??等左十零分鐘,忍唔住打去問問攪手,PARKING中?OKOK!

再等,好似齊人喇,大家 say 個hello後走去食早餐,老公見我有少少燥低,打去問一下,原來船要9點半先到,因為呢個活動我地只係參予,甚麼時間地點都係收通知,所以當老公問完之後係同我講因為船遲到了,要9點半!but....我後來聽到原來船本身就是9點半先到,因為攪手怕有人遲到所以早約9點集合。
所以我地一早就到的(只有我們一家和另一位),就係碼頭呆等囉!(好再唔係太熱!)最後我地係9點9先上船。足足等左45分鐘!

小風波一則,不過一d炆炆地囉!




呆等中



無野做亂影下



老公望d乜




有姐姐係度派水吖!不過要like佢個facebook page先有,老公嫌麻煩無攞。




周圍都是等上船的人


終於船到了

今日無乜太陽,唔係好熱,不過紫外線依然強勁







宇正爬上sofa望風景,呢排一影相就比個咁既樣,想點呢?







行上船頭玩,同行有個4歲半的小朋友,剛好和宇正做個伴,兩個好啱key呢!



你跟住我,我跟住你!







船上有K唱,D歌都幾新架(不過我無玩到,太多唔識既人我會唔好意思)







差不多行左9個字船先到達目的地,周圍有5,6架船,快艇載我地去一個無人小島的沙灘上,D水好清,其他船有人帶埋狗狗黎,所以小小的沙灘上人狗共泳,好不熱鬧。

一年前宇正完全無落過水,今次雖然要爸爸抱住,不過是成功的第一步了。玩左一陣,12點幾就上船等食午餐




一上船未食得飯,宇正即隊個腸仔包先!



等船家煮好,就齊齊開餐,味道唔錯,仲有蝦同蜆,蟹粥!都幾落本



一行20人(到?)有部分人無落水,唱K自娛,好彩唔難聽,如果唔係都幾難頂

食飽後老公忙於交際,宇正就圍住隻船周圍行,行到我頭暈暈,終於另一個小朋友悶悶地要求再到沙灘玩,仲叫埋宇正一齊,開頭宇正SAY NO架,不過攪攪下又肯換番泳衣玩。

再一次踏走沙灘,今次肯落地玩沙同拔沙,全靠哥哥熱情邀請。成功戰沙沙喇!YEAH~~~~

2點玩到3點幾,快艇終於黎接我地喇!個刻宇正仲未捨得走,話要"畢"沙沙!

上到船沖好身,換好衫,再我自己換好衫出黎時




老公話完全唔洗暗,一瞓低就着左!

今次Boat Trip雖然好攰,不過見到宇正玩得咁開心,仲成功係沙灘玩沙,乜都抵啦!


2 則留言:

  1. 見到宇正這個熟睡樣就知道他玩得很開心了﹗哈哈..... 一家人遊船河,讚﹗
    [版主回覆08/30/2012 10:42:14]個日真係玩得好開心!

    回覆刪除
  2. 原來細路仔要克服踩沙既恐懼都唔易架,哈哈~~
    [版主回覆09/03/2012 02:23:12]係吖!

    回覆刪除