2012年8月11日 星期六

Hair cut 大成功

2012年8月11日 (星期六)

因為之前係屋企附近的salon剪髮,宇正都爆喊。再加上遇到的髮型師都無乜愛心,攪到我都好無心機,正式的貼錢買難受呀!

眼見兩個朋友仔都成功係salon剪個靚髮,我都想宇正有個新look開學。終於,撞啱老友熙熙去剪頭髮,一於join埋齊齊剪啦!先前不停預先心理輔導宇正,不過都係不停叫唔要,唔理啦,照去馬!

約左朝早11點,人無咁多,因為熙熙已經唔係第一次剪,所以就由佢做先頭部隊,幫宇正哥哥壯壯膽,宇正眼見熙熙坐定定,好快就攪掂,見佢好似無咁緊張啦!終於到佢啦,髮型師姨姨好好,不停鼓勵同讚宇正,就係咁,宇正拖住我隻手,心情戰戰兢兢之下,成功剪頭髮啦!yeah~ 完全無喊過!剪完之後姨姨仲同佢地兩個jel左個頭!成個超級撒雅人咁款,笑死我同熙媽

剪完頭髮剛好爸爸放工嚟join我地,最攪笑就係爸爸打電話嚟個時宇正剪緊,我比宇正同爸爸講左兩句,宇正:「bb剪頭髮,好勇敢!」無錯,bb你真係好勇敢臨走時除左同姨姨講bye bye外,仲同姨姨講「唔該哂」添!

之後齊齊食個麥記(應承左如果剪頭髮唔喊就去食麥當勞薯條),就各自散啦!聽日見!

因為知道老公呢個星期工作疲倦,所以下午的家庭活動是午睡,有爸爸媽媽陪瞓,宇正瞓左2個鐘呢!(平時係無午睡,有都係最多1個鐘咋!)

之後出左新城市晚飯,順道去Dr. Kong攞上星期訂左的黑皮鞋(返學鞋)

係商場閒逛一陣就返屋企啦!




1 則留言:

  1. 宇正何止勇敢,仲好型仔呢﹗
    [版主回覆08/13/2012 13:11:31]Hahahaha....thanks!!

    回覆刪除