2010年5月11日 星期二

我的工作 (由2002到現在......)

自從生了宇正後,一直好爭扎,好想放棄工作全心全意做一個全職媽媽。



算了一下,原來做了補習這行有七年多了,記得當年畢業正

金融風暴後,要找到工作並不容易,我的第一份工作是m
arketing
officer,公司賣的是電腦遊戲,當年周星馳的少林

球大熱,我們公司就拿了專利出了一款少林足球的電腦g
ame。
不過因為老闆經營不善,令到我們成日遲出糧,最
後都係頂唔順
要轉工。



其實回想起,真係無諗過會做補習,雖然自己本身都幾喜歡

朋友,不過講到教就真係無乜信心。就係想揾工時,嗰時

係我男朋友的老公在藍田的商場內一間補習學校看到招聘
告示,

就打電話比我,當時的對話大約是:



「喂!我係啟田見到請補習老師,你要唔要試下打去問下呀
?」



「嘩!你咁睇得起我呀?!補習老師喎?我得咩?」



「試下有無壞嘅!」



「咁吖......是但啦!」




就係咁,我就轉左行,仲一做就做左差不多8年多,由當初

人工到現在自己開補習社,由當初驚驚青青咁對住班學生
到現在
駕輕就熟,同班豆丁打成一片,當中真係得著好多。

要我完全放棄我的事業,其實我就真係唔捨得,畢竟我真係

左好多心機落去,所以好希望補習社可以好好run落去
,到宇
正讀書時,我又可以重出江湖。



不過一切都要等有人take over我的工作先可以再說,全職媽媽?!暫時齋tal
k先啦! = ="



現在我就先做住半職媽媽先吧!



沒有留言:

張貼留言