2010年5月31日 星期一

兩代矛盾+ friend 過打band

現今社會,好多媽媽都要工作,唔在係全部都是家庭主婦,咁bb可以比邊個照顧?有d喜歡請工人,有d會交給爺爺嫲嫲公公婆婆照顧。老實講,你問我喜歡邊樣?我可以話樣樣都唔啱心水,因為我認為bb始終都係由媽媽照顧最好。

不過係無選擇之下,我會擇後者,為甚麼?因為始終是親人,你唔會怕bb會給"特別對待",而不好的地方就是幫你照顧的是你的長輩,就算有d乜唔啱心水都只可以硬食,工人你可以話,但是長輩你就no way 喇!

我現在的工作其實算是輕鬆,實際的工作時間只是5個多小時,而工作的時候我就會請奶奶幫我照顧宇正b,奶奶亦照顧得宇正非常好,做媽媽嘅我緊係好放心。

矛盾係邊,就係大家嘅育兒態度上有不同,其實都唔係太關年代)的問題,奶奶實行的是「孫係愛嚟縱」政策,有時簡直係亂嚟到無譜。所以真係有d驚宇正會變成「港孩」。不過最大機會應該係「雙面人」(即係對住唔同嘅人有唔同嘅態度)。

向好的方面想,自己的孩子有人咁疼愛,是一件開心的事。

隨住宇正越嚟越大,開始懂事,我都要開始教育個part了。一d基本的是非對錯,危險意識,開始要嚟啦~~~

有人話,育兒的黃金時期是0-5歲,我是很同意的,所以幾辛苦(其實都開始慣^^"),好多照顧我都親自做。

唔再講啦~~~~努力喇~~~~

今晚有嚟gatering 喇~~~~~~good~~~~



好開心一班朋友在差唔多時間結婚生仔,
大家係育兒上都可以交流一下,



由一齊去喪蒲,玩,



到現在收心養性,一人抱住一個b,



講下邊隻奶粉好,



邊條揹帶好用,



升學攻略等。



有你地嘅陪伴,

令到我嘅生活更多姿多彩,
謝謝你們呀~~~~



沒有留言:

張貼留言