2010年5月29日 星期六

又病了 >"<

之前六個月宇正嘗試了他的第一次生病,心痛和身心疲憊了一個多星期,27號晚接宇正回家已發覺他有點咳,呼吸有點不順,一到了晚上睡覺,更發展到咳醒,每隔一小時就咳醒,因為睡得不好,到了早上11點有一些燒,所以嗱嗱臨BOOK醫生。叫了嫲嫲下午來幫助帶宇正去看醫生,等到下午三點,終於到我們,可以出發去醫務所。

其實我唔係唔信西醫,不過上一次睇醫生,開D藥有D唔夾,攪到由喉嚨炎變氣管炎,加上上次醫生有D趕時間,感覺上斷症時有D求其,所以今次去睇醫生我問得好仔細,同埋同醫生講上次D藥唔係太得,可能我講嘅事太直特,加上我有話最後去左睇中醫(其實係去位元堂買左猴棗散),醫生就開始發老皮,講左一大埋令我好難受的說話。咩叫我而家可以立即走唔駛睇佢呀,唔收我錢叫我走呀,開始的時候我都可以好冷靜話:「醫生,我唔係唔信你,但我想問清楚D姐,如果我唔信你,我BB就唔會一出世就睇你喇!」點知道阿醫生越講越勁,講到:「你地點會知道個BB有幾辛苦......(下删幾百字)」我就真係比佢TAC着,醫生,我就係知道佢好辛苦瞓唔到,我先至怕D藥唔得所以講清楚上次嘅情況比你知姐,我成晚抱住佢,我會唔知道佢有幾辛苦.........之後我仲講到情緒失控-----喊。 (真係唔好意思,今運嚇親宇正嫲嫲,不過識我嘅都明白我有呢方面嘅問題-----喊包病 *__*)

我想講嘅係,自己嘅小朋友病,做父母嘅已經心痛萬分,對我來說,真的是切膚之痛,可能我言語有點不當,但身為一名醫者,我覺得你唔應該咁去大一個個心都亂哂嘅媽媽囉!好老實講,如果唔係宇正BABA同宇正嫲嫲覺得呢個醫生好,我轉左醫生十世喇~ >"<

醫術好重要,但是我覺得醫德都好重要囉!

呻完喇~~~各位有唔同意我嘅講法,唔駛同我講,我知道我一講中醫就死得(西醫生死穴),我知我啦嘢。都唔好問我係邊個西醫,朋友的知道就心照得剌!

P.S.唔知咪怕左我,今次醫生轉左一D藥,宇正食完之後都有好轉(唔係好似上次咁惡化囉),不過星期一應該都要覆一次診。


1 則留言:

  1. 一個兒科醫生最緊要嘅唔單止係學識﹐重有就係耐性。嗰個醫生真係離晒大譜﹐洗唔洗咁樣鬧人呀﹖有邊個媽媽唔緊張病咗幾BB架﹖個BB辛唔辛苦都唔知就唔係佢呀媽喇﹗個醫生真係問嚟都多餘﹗比著我真係會唔比錢調頭就走﹐大把好醫生﹐唔洗睇佢面色聽佢講野自己谷氣呀﹗
    [版主回覆05/31/2010 00:50:00]我都知道!不過當時宇正嫲嫲都在場,而佢又勁buy呢個醫生。所以當時只有受氣啦!之後都仲要被宇正嫲嫲話我唔識講嘢,所以無言囉 = =" 其實開頭宇正係自己瞓,不過之前佢病嘅時候為左方便照顧佢,就一齊瞓,之後再要佢自己瞓就唔係太得,好快醒左就喊。所以我都打算慢慢嘗試,唔得自己瞓就唔好迫佢住囉! 生左宇正之後我都變得好醒瞓,無論係佢自己瞓好同我地瞓好,我都每晚醒幾雲,無計啦,太多事擔心! @@"

    回覆刪除