2010年5月15日 星期六

星期六~~~~~busy~~busy~~~

今日真係好鬼忙,又送新沙發,又要搬一張書檯出廳,成個下午都無停手!最辛勞的是宇正baba,因為好多粗重嘢都係佢做,整天力的表現,相信baba今晚個發電機實開到行,
謝謝宇正契爺呢個電腦特派專員今天專程入來幫我地set  WIFI。

今日忙到連電話都唔記得開,晚上8點幾,收到妹妹電話,返到HK lu~~~~yeah~~~~~miss her so much!!明天mui mui會來我家和我gathering一下,
期待ing~~~~





old one and new one (宇正你而家真係比我train到對鏡頭好敏感 @@"不過我唔係影你吖~~



搬左張書抬出嚟個廳細左,不過阿仔間房就大左!為左囝囝無計啦~~~



喜歡O嘴的方BB



我的一部份收藏,有D巳經放左係補習社,屋企無哂位lu~~~


聽日決定休息一下,唔行街街,同宇正爺爺嫲嫲飲完茶就返屋企抖下~~

沒有留言:

張貼留言