2010年5月24日 星期一

long weekends ------忙

平日的工作流程都差不多!所以都係留返有特別嘢先記低喇!

之前一連3 days嘅long weekend 好快咁過去,只能用一個字來形容-----忙!

21/5/2010 (星期五)
宇正ba一早出去會合契爺做嘢,然後出深水埗買TV線,中午返來同我地飲茶。因為太奈無煮飯,所以我就提議玩煮飯仔!因為實在好少煮,所以我當晚扒左兩碗飯,得來的結果就是消化不良 = ="  

P.S.  是日方宇正7個月大啦!!!!

我七個月大喇~~~~~


22/5/2010 (星期六)

今日晚上打算去爺嫲家痴餐,所以早上宇正ba就打電話問會不會煮飯,結果爺嫲嚟左我地屋企樓下酒樓同我地飲茶,叔叔同佢gf都有嚟!haha~~每次叔叔見到宇正都好落力同宇正玩,聲音自然tone到lowB聲,好攪笑。

之後我地就先返屋企STANDBY,等D乜,之唔係等馮醫生電話,因為之前6個月嗰支六合一未打(因為病左),醫生話要等好番哂再隔兩個星期先打。馮醫生個度無得BOOK時間,只可以掛號,他會問你要幾奈到到,再打電話比你,因為我地住得近,所以提前15分鐘打嚟就OK喇!

咁又點解忙呢?因為要做家務,唔只平時要做個D,好多其它嘢我都會只嘢抹一次。因為平時只能做到吸塵拖地洗廁所及基本抹塵,好似洗玩具呀、BB車呀呢D工作就只能一星期做一次。

等到差唔多5時先等到電話話可以嚟啦!今次宇正好叻叻只係叫左一聲,醫生都話佢好活潑(同義詞=百厭)。

之後我地都費事返屋企,直接去爺爺嫲嫲到,上到去,放宇正落學行車,發覺佢而家玩得好叻叻,應該可以參加格籣坡治!(呵呵呵~~~)食完飯,玩完車,返屋企睇大結局。






23/5/2010(星期日)
今日中午依然係飲茶,依然係爺爺嫲嫲飲,無計喇!實在係太方便,有專車接送!
另外,今日公公DAYOFF(終於~~~~~) ,晚上嚟食飯家庭樂一下,都係煮飯仔,公公供應嘅靚牛扒真係越嚟越有水準,而宇正經過一大輪WARM UP,同公公FRIEND 左,之前宇正唔肯比公公抱,我都有D唔開心,但無計喇,公公要工作,我又要,見嘅時間實唔夠爺爺嫲嫲多,好在公公都好明白,同埋遲D等宇正大D,情況會好D嘅,因為宇正係爛玩B嚟麻!



年輕的公公~~~



好留心玩腳指WOW~~~~

呢個LONG WEEKENDS ,雖然無做過乜特別活動,不過就真係好鬼忙,下午在家的時候,做完家務就要合同爛玩B玩,你一離開佢視線,佢就會喪叫,心情好時就會比你好好地做埋D工夫,心情差時,你就要係高分貝環境下工作,又唔可以戴耳塞,一個字-------正!

所以,宇正最鍾意玩,玩d乜,當然係baba mama  啦~~






沒有留言:

張貼留言