2010年6月29日 星期二

回憶錄---0-3個月




因為呢個blog重新開始寫嘅時候
宇正b已經6個月大lu
之前嘅事
都想記低佢
雖然可能有d會唔記得

知道自己有左之後
第一時間就係買書
有乜唔識
攞本書出黎睇
個心好似安心d

連平時唔多睇書嘅宇正ba
都會睇下d育兒書架
買下買下
買左好多
有d送左比人
自己有用嘅就keep起



不過睇書始終唔及實戰
落手落腳做起上黎
都要一段時間
先熟手

宇正b出世時係醫院
都幾乖架
其他bb喊到拆天
佢都係瞓瞓瞓

不過歡樂嘅時光過得好快
宇正b番到屋企
都唔知道有無幾日
就變得
好扭計
好快就識要人抱住un
唔比人坐

其實呢d都唔緊要
最攞命
莫過於夜晚
因為初生bb仲未識分日頭夜晚
好多時 日頭睡覺 夜晚鬼打咁精神
宇正ba要番工
所以夜晚個更係我負責
對於新手媽媽的我
真的有d吃力

記得有一晚
我仲湊到喊添
零晨4點幾點
--唔係要奶
--唔係要片
--唔係要咀
淨係激喊
個一刻想放棄比奶奶湊算
不過最後都堅持
同自己講:
「呢d係一個做媽媽必經的,點辛苦,
   都唔好假手於人,bb知道的邊個照顧得最多的。」
個時我真係咁諗架 (而家都係)
雖則宇正ba話無可能記得
不過我深信感情係自小陪養
所以除左番工個幾個鐘
其他時間
都係我照顧宇正b的

所以坐月期間
我都無好好休息
所以一話腰酸背痛
就會比奶奶同宇正ba話我
個時無瞓多d床
唉~不過當時真係放唔到手架

難捱的頭3個月過去
對於宇正b的扭計
習慣左
而亦大概知道宇正要d乜
所以c服左d

送上宇正痴媽b 小movie~





1 則留言:

  1. 隊長 Mammy - Christy2010年6月30日 清晨5:19

    我都試過湊到喊, 又係夜晚 B 仔喊, 老公之後果日明明放假, 諗住佢可以幫下手, 點知亞仔喊到拆哂天佢都瞓到無反應, 激死我.
    不過原來佢之前果日肚痾未好返哂, 所以瞓到咁....
    [版主回覆07/01/2010 00:50:00]宇正ba都係咁架~ 我地做媽媽嘅係呢d情況都輸比爸爸 夜晚又乜風吹草動 第一時間醒嘅都係我地先架喇~

    回覆刪除