2010年6月24日 星期四

小圈子 、碎碎唸



一直
處理小朋友之間的抖紛
採取嘅係「唔理政策」
小朋友之間的恩怨情仇
有佢地自己的解決方法
除非涉及暴力行為
否則我不會介入的

尤其是我呢班10歲11歲
開始步入青春期嘅「塞豆窿」
成日3日一小吵
5日一大吵
但是之後又FRIEND過打BAND

今日
上上下堂
其中一個學生比左張紙仔我
內容大約係話
阿邊個講我壞話
寫左落本NOTE BOOK到

咁我無計喇~
有人投訴
就要做D嘢喇~

問嚟問去
覺得成件事
好好笑囉~
你有話我講你壞話
我有話你畫我個樣
你串我   我串你

件事最後都係用最原始嘅放法
握手言和喇~

講下講下
我班o個兩個班爛GAG王學生
係全件事得出個結論
下次講笑前
要問一下
「請問我可以串你嗎?」
咁味分到幾時講笑
幾時認頁囉~

~爆~

沒有留言:

張貼留言