2010年6月13日 星期日

回憶錄~生仔過程~1





感覺:

一個字--------痛

雖則話有心理準備,不過人人嘅接受能唔同,可能我咋啦~

我的預產期係10月21日,宇正係21日出世,準時呢?!不過過程真係好漫長~

10月19日:
瞓到1點幾起身,去廁所時發現見紅,打比老公,因為唔係太痛,又未穿羊水,所以仲落街食完飯,再屋企沖涼,等老公收工先去醫院,入到醫院,姑娘check開左一度,辦手續入院,因為屋企同醫院非常近(行路10分鐘到),老公陪到9點幾10點先走,個時嘅陣痛仲接受到,為左想開快d個度數,我仲係醫院條走廊渡左成晚,仲比姑娘話我做乜唔瞓(我根本瞓唔着)。





10月20日:
由於前一晚瞓唔到,今日wing wing 地,不過都仲頂得仲,陣痛感覺仲頂得順,個日下午我仲打比寶e叫佢如果未仲羊水都唔好入院住(個時寶e待產中~文樂11月2日出世),費事等餐死,旁晚,醫生嚟check,係我游說醫生比我番屋企等嘅時候,醫生話我開到2度喇~叫我唔好番屋企喇~
就係醫生check完,漫長嘅痛苦生仔經歷,正式展開~
老公收工後立即嚟醫院陪我,就係呢個時候,我嘅陣痛勁左好多,勁到我開始頂唔順,行唔到,坐唔到,瞓唔到,老公叫我番上床休息下~但個時根本痛到唔知點好~痛嘅部位-----腰!
係呢個極痛嘅時候,老公都幫唔到我d乜,所以我叫佢番屋企休息下~等我電話啦~
番到房,瞓唔到落床~坐係床邊,痛到~~~~~唔敢叫,怕嚇親人,頂左個淩鐘到,忍唔住叫姑娘~不過其實都無嘢幫到我~
呢個時候------依然開得2度-----死未~~~
因為無乜點瞓,體力同精神消耗得好快~晚上11點幾,崩潰~~~哭~~自言自語,頭撞床,不停細聲叫救命。
對面床個大肚婆,睇唔過眼,同姑娘講:「姑娘,你地揾人理下佢啦~佢好辛苦呀~就快頂唔順啦~」
個時真係好感動,因為好多人都等緊生,政府醫院人手唔夠,姑娘都好忙,我有痛到出唔到聲,有人幫你講說話~真的好感動~
姑娘嚟幫我check~都仲係開2度~我崩潰地同姑娘講:如果E家都仲係2度,我無信心可以頂到10度!我無瞓過,好累,E家有痛到坐又唔係,瞓又唔係,企又唔係。
最後決定做無痛,不過樓下產房爆哂無位,要等,但呢個時候我又點等呢?所以姑娘幫我打止痛針,個時我都爭扎左好奈,怕打針對BB唔好,不過個時真係頂唔到啦~
12點幾~有位喇~被推落產房~止痛針嘅效力令我無咁辛苦,打電話同老公講我情況~落到去,自己個間房,駁好儀器,等~~~~~~
零晨3點幾,止痛針藥刀開始無,有好痛啦~~個時無人係房,叫左成個鐘先有姑娘入嚟~(個日好多人生)姑娘話因為醫生係度做手術,無人得閒同我做無痛,咁可以點?等囉~~~
5點幾,醫生終於得閒啦~簽紙~無痛~終於可以休息一下~

待續......











1 則留言:

  1. Hi, 我地係I Supplier, 一間新既演員公司, 我地有個BB預防疫苗硬照係0係今個星期5或6拍, 6月18或19號,拍4小時,搵緊6個月-15個月大既BB! 想睇下你有冇興趣比BB拍廣告! 如有, 麻煩影下BB爬行時既相片, E mail去 isupplierltd@yahoo.com.hk , 我地會盡快回覆! 謝謝! Aki
    [版主回覆06/15/2010 00:16:00]謝謝你的邀請,但係宇正未識爬,我影唔到佢嘅爬行照比你喎! 不過如果有適給宇正拍的,我都會考慮架!

    回覆刪除