2010年6月18日 星期五

回憶錄---生仔過程2

上回講到
痛左兩日
都係開得2度......OMG
到左零晨5點幾
做左無痛分娩
因為唔痛
終於可以休息一下
之前姑娘幫我穿左羊水
希望可以開快D
休息一陣

到早上8點幾
有一個女醫生嚟睇我
開左3度......

醫生話等到4點前
如果仲未開夠度數
要考慮開刀

打電話同老公講一講個情況
因為唔想浪費D 假
叫老公先番工等消息
中午個醫生都有嚟幫我CHECK多次
不過都仲係開到4度  = ="
除此之外
我仲開始發燒

鬼咩....喊左咁奈
落到產房又唔比飲水
只可以濕下個口~
又成2晚無乜點瞓
唔燒就奇喇~


所以
醫生都話好大機會要開刀
立即打電話CALL老公
叫佢早走
老公4點到到
入左嚟產房睇我


4點幾,醫生嚟CHECK~開到6度
唔等啦~立即簽紙開刀
咁大個女,第一次比人鋸~仲要係半身麻醉
驚當然驚,不過當時只想BB安全出世
所以唔諗到咁多嘢


預備好手術前的程序
被進入了手術室
當時感覺就好似屠宰場的豬
被綁住一個十字文型的手術床
飲左一杯好難飲嘅胃藥(防胃酸倒流)
因為之前以經做左條藥管係背脊
所以可以直接打藥入去
麻醉科醫生一直問我有無感覺
直到OK就開始落刀
落左麻醉藥應該唔痛架
但唔知點解我覺得痛囉
我好驚咁同醫生講我覺得痛
但醫生話無可能架,叫我放鬆D
攪左好奈(我覺得......)
到令唔到個BB出嚟~
隔左一陣
其中一個醫生同我講~
BB個頭比較大
要開大D個刀口,問我好唔好
(我心諗:可以話唔好架咩)
口裡就答:好!快!
又攪左一大輪
終於........
宇正出世喇~
當時嘅我,以經無理自己嘅身世
只係不停問:「BB有無事呀?」
等到聽到喊聲,我個心終於定落嚟
姑娘抱過嚟,叫我望一下係男仔定女仔
再抱走一邊清理一下~
個姑娘仲好抵死咁話無抱過隔離房
唔會LOW亂(個排公立醫院好興掉亂BB)
清理完,包好布,就抱過嚟比我KISS一下
要抱去第二度BODY CHECK喇~
因為我知道老公係外面等緊
所以我叫姑娘比佢先望一眼
姑娘都好好咁話OK


之後,我被堆到一個AREA休息
要等麻醉藥散先可以上病房
等到唔知幾奈
等到個人好驚,好凍,霞哂,
開始又亂諗嘢
點解下半身咁奈無感覺?
點解無人理我
我好想見老公吖~
好驚,好驚.....
姑娘見我咁,叫我放鬆
我就話如果比我老公係度陪我
我先放鬆到
姑娘當然話唔得喇~大老,呢樹公立醫院嚟架!
我好努力咁"育"我D腳趾
又等左一排,終於可以上病房喇~
姑娘見我打哂冷震,低聲哭泣嘅樣
比我係上病房前先見一見我老公
一見到老公,個心就定左D,
我唔知道當時我個樣係點
不過應該都幾恐怖
出到口
我仲見到DADDY~
原來DADDY一直同老公係出面等我
見到DADDY
又急唔住喊(無錯!我係一個喊包)




可能有人覺得我好咋
不過我就真係盡左我能力
我有試過放鬆
當初我都好想自然分娩
不過試左兩日
真係唔得就唔得




有D嘢
你未試過
你唔會知道
就算你試過
但個個人感受唔同

有D媽媽話
生仔雖然好痛
不過你係會覺得值得囉~
呢點我同意

自從宇正出世個一刻
我真正感受到做為一個媽媽的偉大
不過我知道路還是很長
我未必係一個100分嘅媽媽
但我會盡力去做
希望宇正可以感受到我的愛
比佢可以自信、健康的成長!



2 則留言:

  1. 隊長 Mammy - Christy2010年6月18日 晚上8:13

    開完刀生完 BB 係果個 AREA 休息既時候, 唔會隔一小陣就會有姑娘黎幫你按下肚, 推下啲 "魚" 血出黎?
    [版主回覆06/19/2010 16:41:00]都有嚟嘅,當日可能好忙啦,嚟左一兩次到掛。 不過個度大部份時間得我一個 都幾驚架 推血都好似上到病房 先有姑娘幫我咋! 佢仲話點解有咁多血係裡面嘅?

    回覆刪除
  2. 隊長 Mammy - Christy2010年6月19日 凌晨2:00

    梗係多啦, 我係休息 AREA 已經隔一少陣就有人黎推下勒, 真係隔一少陣咋, 仲可以話幾密下添...
    睇完你個生仔過程, 如果俾著係我, 我估我會癲左, 要痛咁耐, 又無人理...
    [版主回覆06/20/2010 01:06:00]無計啦~公立醫院係咁架啦~當係一個經驗囉~ 其實當時我都癲癲地架喇~

    回覆刪除