2010年6月2日 星期三

心野

好多晚瞓得唔好喇我 心緒不靈,宇正的病情一直都有好轉,抖氣聲巳經無左,不過就有啖聲,間唔史有D咳聲。不過天氣實在反差太大,呢兩日宇正好似有D鼻水 唉!

宇正出世的時候7磅8安士,現在已經有21磅lu~~未滿月就飲到5安奶奶,不過就一直到而家都仲係5安,last個餐奶奶有時就飲到6-7安。不過近來唔知係咪食得多副食品多,之前10分鐘K.O.5安奶,現家就要半鐘~~九個字!簡直~~~~OH MY GOD! 

而宇正B近來晚上係屋企做左痴媽B,唔肯離身。宇正BA仲串我話你怕BB唔痴你嘛!宇正知道你心思,成全你呢! 唉!我係想宇正痴我,但係我都要休息架嘛!

宇正B你要公平D呀,BABA都要痴下,咁先至係乖仔嚟加架嘛!最好就係一人一半時間啦!

不過其實自從宇正出世,宇正BA每天都好像十分缺睡,我仲發覺宇正BA病多左!成日叫佢早D瞓又話唔駛,真係令人擔心!

而我,唉,我諗我要等宇正再大D要TONE好個身理時鐘,我唔似宇正BA咁可以咁快着左,好似呢幾晚咁,明明好累,但又唔係太願瞓,成日都比宇正BA話。

睇怕心野呢個格宇正到係似我!

宇正每月照片















我發覺宇正每個月個樣都唔同呢

沒有留言:

張貼留言