2010年6月23日 星期三

回憶錄----坐月、抑鬱、不和?


因為是打自己工
所以都想休息夠先返工
宇正2009年10月21日出世
我2010年1月2日返工 (1月1日P.H.嘛~)
休息了2個多月

因為宇正BABA的假期唔多
得個5日
所以坐月期間
奶奶都有嚟幫手照顧我同宇正B
每天早上11點到
晚上7點走
謝謝奶奶的細心照顧
好再大家住得近
如果唔係就真係太辛苦喇~

講返坐月
做完手術嘅我
有點傷了元氣
開頭個個星期
行步路都無氣
去到第2個星期先好DD



情緒低落?產後抑鬱?
當然......有喇~
本身Katheirne 媽媽我以經係一個情緒化嘅人
加上宇正b係屋企第一個bb出世
(講緊嘅係第一個孫)
未出世前己經有好多想法
最怕係被人搶走個仔

唔係我誇張
宇正b未出世前
奶奶已經成日提住
可以放係佢屋企照顧
weedend先接走

好在宇正baba知道我唔喜歡呢個安排
加上我份工都只不過返5個半鐘
我地又住得好近
所以根本無需要寄住照顱



本身奶奶唔算係一個難相處嘅人
其實對我仲好好添
不過中間多左宇正b
就有時會有不和的時候
(不過而家情況好左好多)
(我都識take over喇~)

係坐月時
產後身體未恢復
加上情緒化
好少事都會睇得好重



記得有一次
宇正ba番工
是日有好多親戚到訪
(宇正ba的舅父們)
(老爺奶奶的多年朋友)
本來都無乜事
舅父們走左之後
奶奶送他們走
剛好宇正b要飲奶
我當然自己餵喇~
我又唔係唔識餵

餵餵下
奶奶番嚟
見到我餵奶
立即洗手
不停話嫲嫲餵下~好快~等等
我都餵到一半囉~
未比我餵埋佢囉~
我當時同奶奶講
得架喇~等我餵埋佢喇~



點知~
佢根本無視我
係我手中搶走宇正b
當時嘅我
真係講左句搶嘢呀~
須則係笑笑口
不過個心真係好un

宇正ba又唔度
得我一個
當時超唔開心
可以點
當時我借籍口落街囉
係街到喊左成個鐘
當時真係覺得自己超慘架
不過我都係第兩批到訪嘅人
現一現身
費事比人覺得奇怪喇~



人與人嘅相處
係要時間磨合
結左婚後
每個星期都會去奶奶食飯
不過講到真正相處
係係坐月嘅時候

除左爭宇正b呢part
其實同奶奶係friend左嘅
而家連呢個問題都解決左
點解?
因為宇正b化身成痴媽b之後
安全感升呢
所以出到街
or 上奶奶到食飯
咪比佢囉~
有時老人家長氣
咪當耳邊風囉~



係坐月期間
第一個要多謝的是宇正ba
因為bb一出世
好自然地
大家都會張焦點放係bb到
不過宇正ba無囉~
識左佢十年~
都未試過照顧得咁周到
雖然唔係維持好奈( hahaha~)

第二  要多謝我一班老死
係我出院嘅第一晚就立即上嚟睇我
(當時宇正仲係醫院曬燈)
比你地見到我一出院個殘樣添
(雖則而家仲殘~hahaha~)

休息左兩個月
但其實覺得好唔夠架
一來好唔捨得宇正b
二來坐月都無乜休息
點解?

下篇再講~
而家
要瞓喇~
聽日仲要撈架

good night~










1 則留言:

  1. 隊長 Mammy - Christy2010年6月23日 晚上9:44

    唔知我幾時可以好似你咁, "睇得開" 呢
    [版主回覆06/24/2010 14:24:00]慢慢黎喇~ 你得既 加油呀~

    回覆刪除