2011年8月28日 星期日

意外

2011年8月28日  (星期日)

去到第十堂playgroup喇

係上堂前

媽媽唔小心令宇正撞到額頭

淤左吖 >"<

心痛死我喇

sorry吖...宇正bb 

媽媽實在係太大意喇


今日和之前一樣都係好似家長日咁

老師同每個家長傾計同派成績表

明顯地宇正b係有進步既

不過專注力仍然唔夠

呢方面婷婷老師比左方法同意見比媽媽

等我係屋企可以實行

thanks a lot ^^

本來打算報starting blocks 的面試班

不過因為行政上的問題

令我再次失望

唔報佢喇 >"<

轉下新地方玩下好過

激C人

事原早上個星期晶晶姐姐打電話黎話9月初開班

問我有無興趣上

因為前同爸爸商量上既

所以都叫佢留位比我喇

下堂上的時候交學費

上星期婷婷老師請病假

無得上堂

今個星期上堂先可以交到學費

去到COUNTER同佢講

佢話個班FULL左喎

要另外開一班  4點15分
(本來3點-4點)

其實幾點上唔係一個問題

我最最最唔鐘意既就係一早係電話講左留位

去到你同我講FULL左???

有無咁做事架

我自己開補習社都唔會咁喇

話左留位就會留住比個學生先

尤其是熟客仔喇

我都係度報左20堂喇

話左返就返喇

上堂交唔到學費唔係我專登唔交架麻

就算係吖...你都可以打電話比我同我講吖??

唉.....都係個句....

如果唔係宇正上得開心

我就真係唔會報佢吖

行政上的做法實在是不敢苟同

可能自己都係半個同行喇
(補習社都係做小朋友生意)

比較執着呢D事

放學後又是3Bs GETHERING

地點我屋企

樂樂訓左

所以得熙熙同宇正去playroom玩玩玩

又有熙爸靚相喇 ^^














見唔見到宇正個額頭??

唉....(內疚ling....)


2 則留言:

  1. D 相真係影得好靚.

    點解宇正b會整親, 不過mama你都無心既, 唔好咁自責
    [版主回覆08/30/2011 18:32:18]我朋友個部係大機,加上佢之後會用軟件執來相,所以真係拍得住外面比錢個d架!^^
    唉!我抱起宇正時唔為意後面道門未開好,咁就撞到啦!佢仲要剛剛瞓醒。陰公!

    回覆刪除
  2. 宇正b 大個仔好多呀!!!! 小朋友樣出晒黎喇~!!!
    [版主回覆09/09/2011 19:33:11]係吖!真係有dd唔捨得佢大咁快呢!

    回覆刪除