2012年5月1日 星期二

whampoa playhouse

2012年5月1日  (星期二)

***********************************************

返一日工又放紅假

good ~~~

早幾日daddy打黎問五一公眾假期有無興趣出黃埔飲茶

姑姐(我的)約

當然無問題喇

好奈無見嘛

一直都想試玩下黃埔的playhouse

見今日出開去

問準老公大人好唔好去玩  (我家男主人覺得playhouse好哂錢架)

係fb問起有無人有興趣join

最後三劍俠齊齊出動喇

1點幾入場時唔算多人

 






都幾啱宇正玩

不過2點出去食d野後再入場就多人到爆喇

no good!!!

宇正亦開始扭眼訓



所以帶左佢離場打算暗佢瞓

不久熙媽打電話黎話太多人

打算離開了

都好...人太多實在無mood玩

行左過隔離商場睇THOMAS擺設

影下相




就坐巴士去樂樂屋企啦

小朋友們上車後相繼昏(睡)到

到埗後樂樂繼續瞓

另外兩位小朋友就醒左

玩玩具

大人們都休息一下吹下水

今日實在是太炎熱喇

小朋友食完晚飯

大家就轉場去宇正契爺屋企  (附近)

叫PIZZA外賣

小朋友玩下食下

大人食下吹下水

開開心心又一天喇

*******************************************

明天開始

宇正的作息時間又會正常番喇

事關工人姐姐到達香港了

下午如常去嫲嫲屋企

夜晚再坐爺爺車返屋企

辛苦番老公呢幾個星期做湊仔公

明白要一個男人stay 係屋企湊仔實在難得

無法子喇!! 你份工作比較易就時間

我無得話請假就請假的嘛

依家宇正太細又未方便跟我返補習社

有佢係樹我完全做唔到野

上次佢去我到

見到咁多哥哥姐姐佢太開心

周圍攪攪震

*****************************************

不過宇正呢排真是百厭了不少

因為爸爸對宇正比較寬輕

有少少咋型就就哂佢

開始有D無法無天

講極都唔聽

一話佢就搵爸爸

激史我

屋企依家好似有兩個頑童咁

大個個應該無得救/教喇

希望細個個返學會好d喇






 

沒有留言:

張貼留言