2010年8月20日 星期五

宇正b~10 個月大喇!




轉眼間就十個月喇
時間過得好快好快~
每日都忙忙忙
好怕miss左宇正b嘅成長片段
寫blog可以幫媽媽回憶飛快流逝嘅光陰

10個月大嘅宇正b
近況如何??
媽媽感覺呢兩個月
宇正b好似大個仔左
因為而家媽媽話/罵
佢識扁咀
仲識喊比我睇
交流越黎越多
所以媽媽每日都會抽好多時間同宇正b傾計
例如:
「對唔住呀~豬豬,媽媽每朝咁惡,
不過你都知喇,媽媽好眼瞓,你又扭計。
咁你可唔可以比媽媽眠多少少,咁媽媽就錫哂你喇!」
呢段嘢基本上我每日都講~~~hahaha~~~唔夠瞓我會癲架~

又例如:
「靚仔!!又偷食手指.......唔記得媽媽話唔可以嘅咩.......eee.......好肉酸....食手指.....」
通常我講完宇正b都係度傻笑....(咋傻.....)

食方面都ok
而家朝早個餐奶加到6安比佢
希望可以飽d,快d瞓番
不過近排宇正b例必扭番個令兩個鐘先瞓
唔扭都係講講嘢
呢個時候嘅bb話唔係太可愛
(救命呀~我要瞓呀~)

活動能力方面
好喜歡捉住爸爸媽媽兩隻手指
跟住用力企行身
呢下都幾好力水
仲係唔識爬
不過就好鍾意碌黎碌去
尤其是
換片換衫個陣
成功左就係度笑
百厭仔一名

遇到唔合心意嘅事
就會快出唔老黎嘅叫聲
牛精仔一名
呢樣嘢應該係似媽媽
因為媽媽有乜不滿都會表現出黎
hahaha~~~

期望宇正b
黎緊越黎越乖
食得瞓得
扭少d計
健健康康
媽媽就最happy喇~~~~~~

宇正b十個月大快樂~~~~~~
yeah~~~~~~~



沒有留言:

張貼留言